Citat:
Ursprungligen postat av
Peggyys
Wow! Ni är verkligen super fina allihopa här tack så mycket för en utförlig beskrivning
Jag ska ge det ett försök och testa, alltid varit lite buddistiskt insatt så sist nämna supreme tilltalade mig med buddha statyn på framsida ☺️ Hoppas man känner samma lugn som en meditation session, viktigast o bli bukt med smärtan.
Det får bli den röda sorten jag testar och ger ett försökt på då och är ni helt säkra på att det inte syns på något urin prov jag är livrädd för att de ta in mig på det under mitt arbetspass och att det ger utslag på något annat än de recept belagda medicinerna jag tar de har ju underlag på.
Alltid roligt o hjälpa till

MER KRATOM ÅT FOLKET!
Brukar ta 1-2 dagar o få kratomet och kom ihåg att när du fått det börja lågt och höj sedan för o hitta den dosen som passar dig. Skulle rekommendera dig o börja med 2 teskedar.
Såg att du fick svar om pissprov du behöver nog inte oroa dig.
Ta det endast när du har ont som mest som sagt det är lätt o bli beroende, ha det alltid i baktanke.
Ska bli kul o se hur det funkar för dig men smärtan, så kan du slänga dom där pillren!!
kratom är effektivt du lär gilla det, hoppas du blir av med smärtan o lycka till