2009-10-02, 15:37
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Bombade 500mg för nån timme sen, känner inget än. Har ingen tolerans what so ever..

Hur länge ska jag vänta innan jag tar en refill? Har verkligen inga känningar just nu..
Om du bombade på helt tom mage så borde du känna det, förutsatt att det var tillräckligt. Men om du bombade på tom mage och inte känner ett skit så tycker jag du ska bomba 0,25-0,5 till.

Om du bombade med ganska full mage så kan det hända att det tar en timme till innan det börjar hända något. I så fall tycker jag du ska vänta.

Olika personer kräver dock väldigt olika doser för att få ut önskad effekt. Kan hända att du är tolerant.
Citera
2009-10-02, 15:39
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Om du bombade på helt tom mage så borde du känna det, förutsatt att det var tillräckligt. Men om du bombade på tom mage och inte känner ett skit så tycker jag du ska bomba 0,25-0,5 till.

Om du bombade med ganska full mage så kan det hända att det tar en timme till innan det börjar hända något. I så fall tycker jag du ska vänta.

Olika personer kräver dock väldigt olika doser för att få ut önskad effekt. Kan hända att du är tolerant.

Helt tom mage körde jag på. Hur är påslaget egentligen? Känner mig lite småkonstig bara. Över 1½ timme sen. Känner ingen klåda eller eufori direkt än.

Så kan det såklart vara 0.4 eller så jag tog, var ingen jättenogrann uppmätning me tanke på doserna.
Citera
2009-10-02, 16:13
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Bombade 500mg för nån timme sen, känner inget än. Har ingen tolerans what so ever..

Hur länge ska jag vänta innan jag tar en refill? Har verkligen inga känningar just nu..
Nu är det dock så, att långt ifrån alla känner av något ens av Krypton. Jag känner personligen två som smackade i sig en hel påse på några timmar. De fick inte ens minsta effekt.
Citera
2009-10-02, 16:13
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Jag förstår inte varför den rekommenderade dosen är satt till 300mg???
Jag känner inte av något på den dosen. Behöver minst 2g för att bli nöjd, förra helgen drog jag i min en och en halv påse.
Så ifall ni inte får effekt på 0.5g osv. Det är normalt, inte många som får effekt på den dosen. Testa bara att fylla på ända tills ni blir nöjda.
Citera
2009-10-02, 16:22
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Jag känner inte av något på den dosen. Behöver minst 2g för att bli nöjd, förra helgen drog jag i min en och en halv påse.
Så ifall ni inte får effekt på 0.5g osv. Det är normalt, inte många som får effekt på den dosen. Testa bara att fylla på ända tills ni blir nöjda.
Jämför effekten du fick med tramadol så är du snäll :P
Citera
2009-10-02, 16:22
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
För att vissa får effekt på 300mg. I början av min karriär blev jag inte skyhög på 300mg, men jag mådde väldigt bra av det och blev överdrivet social och lite lullig. Nu behövs det dock 2g för att bli skön och en hel påse för att det ska börja klia och shit.
Citera
2009-10-02, 16:23
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Nu är det dock så, att långt ifrån alla känner av något ens av Krypton. Jag känner personligen två som smackade i sig en hel påse på några timmar. De fick inte ens minsta effekt.

Ah, ganska tråkigt dock. Alla droger jag testat har slagit bra på mig, får aldrig nåt illamående eller så, inte ens på hallucinogener..

Hade hoppats att jag skulle känna nåt på det här med.
Citera
2009-10-02, 16:25
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ah, ganska tråkigt dock. Alla droger jag testat har slagit bra på mig, får aldrig nåt illamående eller så, inte ens på hallucinogener..

Ta en ordentlig dos innan du bestämmer dig för att det inte fungerar. Ta 1g på en gång och se om det händer något.
Citera
2009-10-02, 16:37
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Ta en ordentlig dos innan du bestämmer dig för att det inte fungerar. Ta 1g på en gång och se om det händer något.

Är väl uppe nånstans i 0.9 - 1g nu, hur mycket kan man ta tills det börjar bli "överdos"?

Inte känt nåt illamående än iaf, och skulle thé ge bättre effekt än att bomba det?

Är ju ingen ide att spara påsen om det inte funkar på mig. Känner endast en mycket svag avslappnad känsla och ingen klåda eller så.
Citera
2009-10-02, 16:50
Medlem
Bgubbes avatar
Citat:

Jag tror att det e för nybörjare som kanske inte vill ha allt för mkt biverkningar av krypton.

500mg lär räcka i 3 timmar minst. det beror helt på hur mkt du vill klia dig
Citera
2009-10-02, 16:53
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Är väl uppe nånstans i 0.9 - 1g nu, hur mycket kan man ta tills det börjar bli "överdos"?

Inte känt nåt illamående än iaf, och skulle thé ge bättre effekt än att bomba det?

Är ju ingen ide att spara påsen om det inte funkar på mig. Känner endast en mycket svag avslappnad känsla och ingen klåda eller så.
Så du känner dig inte på bättre humör? Jag tycker te funkar lite bättre än att bomba, det kan vara inbillning, men jag råder dig att se till att få i lite vätska i magsäcken samtidigt som pulvret, verkar funka bättre då. Sedan kan ju allt socker jag har i mitt te göra att det tas upp fortare.

Har du tänkt slänga påsen eller?
Citera
2009-10-02, 17:04
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:

Kratom är - per definition - ingen drog. Det ger ifrån sig ett milt, opiatliknande, rus som jag brukar jämföra med det kodein ger ifrån sig. Minus den där lilla speciella euforin. Tar man för mycket liknar det vid koffeinöverdos: Du blir "speedad", lättirriterad och "stirrig". Plus en jäkla klåda överallt som, om det håller i sig lika länge som på mig, är jävligt enerverande till sist(!).
Senast redigerad av Pinkskin 2009-10-02 kl. 17:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in