2020-02-21, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Haha!
Hur länge har du tagit kratom för att det skulle bli så då?

Tar kratom till vardags (i princip varje dag) och lyxar till det med Heroin om kvällen på Lördagar. Det bidrar ju givetvis till att det "stelnar till" där bak.

Körde precis en liten blandare, 2.2gr grön maeng da och 2.2gr vit maeng da.
Och en kopp stark Espresso på det så är Fredagen sparkad i ändan nog hårt att bli något vettigt av.
Ska spika ihop en tavelram av lite snygg drivved jag samlade längs med älven i somras.
Torkade och sedan tjärade dom för en snygg finish.

Kratom är allt bra för kreativiteten.
I somras monterade jag ned en gammal grillstuga i riktigt fint trä som jag slipade upp, oljade in och byggde panelväggar av till en liten suparkoja till skogs.

Blir så jävla pepp av kratomlövet.
Citera
2020-02-21, 14:43
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Tar kratom till vardags (i princip varje dag) och lyxar till det med Heroin om kvällen på Lördagar. Det bidrar ju givetvis till att det "stelnar till" där bak.

Körde precis en liten blandare, 2.2gr grön maeng da och 2.2gr vit maeng da.
Och en kopp stark Espresso på det så är Fredagen sparkad i ändan nog hårt att bli något vettigt av.
Ska spika ihop en tavelram av lite snygg drivved jag samlade längs med älven i somras.
Torkade och sedan tjärade dom för en snygg finish.

Kratom är allt bra för kreativiteten.
I somras monterade jag ned en gammal grillstuga i riktigt fint trä som jag slipade upp, oljade in och byggde panelväggar av till en liten suparkoja till skogs.

Blir så jävla pepp av kratomlövet.
Intressant!
Har du gått från heroinist/moffare till kratomman?
Är maeng da bättre än borneo? Enligt SS var ju originalpriset på borneo dyrare och de har sin 50% av kampanj men skitsnack? Köra på maeng da nästa gång? Sommarbatchen som gör de bättre kanske..
Senast redigerad av Badassmfoka 2020-02-21 kl. 14:51.
Citera
2020-02-23, 01:18
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Kan man bli förstoppad av kratom som med opiater? Andra bieffekter jag borde veta om nu när jag diggar denna 100g red borneo jag fått hem?
Förstoppning är enligt mig den enda bieffekten av kratom. Annars så är det så otroligt fantastiskt att jag skulle kunna ta hur mycket som helst av det.
Citera
2020-02-23, 10:13
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Förstoppning är enligt mig den enda bieffekten av kratom. Annars så är det så otroligt fantastiskt att jag skulle kunna ta hur mycket som helst av det.
Jag har inte tagit något idag efter att ha kört på rätt mycket i några dagar och får lova att säga att jag känner mig allmänt dålig i kroppen.
Dock så har jag kört ett rätt hårt drograce senaste veckorna där jag tog iktos under opi avtändning och detta kratomet under den senare ikto avtändningen. Så svårt att säga vad som är vad, har säkert nån slags blandmissbrukaravtändning just nu.
Sen kanske du inte menar eller inkluderar eventuell avtändning i bieffekter?
Citera
2020-02-23, 13:21
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Jag har inte tagit något idag efter att ha kört på rätt mycket i några dagar och får lova att säga att jag känner mig allmänt dålig i kroppen.
Dock så har jag kört ett rätt hårt drograce senaste veckorna där jag tog iktos under opi avtändning och detta kratomet under den senare ikto avtändningen. Så svårt att säga vad som är vad, har säkert nån slags blandmissbrukaravtändning just nu.
Sen kanske du inte menar eller inkluderar eventuell avtändning i bieffekter?

Jag brukar köra i typ 2 veckor, men brukar väl inga jättemängder då. Som minst 6 g om dagen. Tror att kratom är rätt så ofarligt, om man då jämför med andra droger. När det gäller avtändning så har jag inte känt av någon AT, men visst det lär ju förekomma speciellt om man tar stora doser.
Citera
2020-02-23, 17:01
Medlem
DoungAs avatar
Kan tipsa om att slänga i lite Kratom i en Knorr snackpot. Fan ändå helt okej smak.
https://handla.ica.se/handla/produkt...8714100370902/
Citera
2020-02-23, 17:15
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag brukar köra i typ 2 veckor, men brukar väl inga jättemängder då. Som minst 6 g om dagen. Tror att kratom är rätt så ofarligt, om man då jämför med andra droger. När det gäller avtändning så har jag inte känt av någon AT, men visst det lär ju förekomma speciellt om man tar stora doser.
Jo särskilt efter en längre tid.
Citera
2020-02-23, 21:50
Medlem
imraduins avatar
Åhoj!

Var tvungen att registrera mig bara för att hoppa på detta ämne

Jag jobbar på ett stort privatägt företag som gör slumpmässiga drogtester utan förvarning och kan därför inte röka weed på helgerna som jag kunde tiden innan jag började där.
Gick länge utan att ha något substitut och är inget fan av alkohol.
Bestämnade mig för några månader sedan att testa Kratom (Green Malay) och en dos på ca 4g funkar bra för mig som använder det 1 eller 2 ggr varje helg. 190cm/79kg/man. Testade att fylla på efter 5 timmar en gång med 2 gram men blev illamående som jag sett att flera andra vitnar om.
Har aldrig testat någon opiat men kan beskriva ruset från Green Malay som något bedövande men med klarheten i huvudet till stor del i behåll till skillnad mot cannabis (indica).
Vill rekommendera Kratom starkt till de som inte gillar alkohol, inte kan röka cannabis och som ändå vill ha något som sätter guldkant på dagen efter en lång arbetsvecka!

PS: Någon som vet om drogtester har börjat kontrollera efter Kratom? Företaget jag jobbar på lämnar in alla prover på labb och vad de letar efter där vet jag inte. Bör man vara försiktig?
Citera
2020-02-25, 01:10
Medlem
Citat:
Kan man bli förstoppad av kratom som med opiater? Andra bieffekter jag borde veta om nu när jag diggar denna 100g red borneo jag fått hem?

Ja lätt förstoppad.
Citera
2020-02-25, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imraduin
Åhoj!

Var tvungen att registrera mig bara för att hoppa på detta ämne

Jag jobbar på ett stort privatägt företag som gör slumpmässiga drogtester utan förvarning och kan därför inte röka weed på helgerna som jag kunde tiden innan jag började där.
Gick länge utan att ha något substitut och är inget fan av alkohol.
Bestämnade mig för några månader sedan att testa Kratom (Green Malay) och en dos på ca 4g funkar bra för mig som använder det 1 eller 2 ggr varje helg. 190cm/79kg/man. Testade att fylla på efter 5 timmar en gång med 2 gram men blev illamående som jag sett att flera andra vitnar om.
Har aldrig testat någon opiat men kan beskriva ruset från Green Malay som något bedövande men med klarheten i huvudet till stor del i behåll till skillnad mot cannabis (indica).
Vill rekommendera Kratom starkt till de som inte gillar alkohol, inte kan röka cannabis och som ändå vill ha något som sätter guldkant på dagen efter en lång arbetsvecka!

PS: Någon som vet om drogtester har börjat kontrollera efter Kratom? Företaget jag jobbar på lämnar in alla prover på labb och vad de letar efter där vet jag inte. Bör man vara försiktig?

Green malay är en av de få sorterna som sitter i längre uppåt 8-9 timmar. Jämfört med andra som sitter i 4-6 tim.
Nej om de testar för opiater så syns inte Kratom. Tror inte heller att de skulle börja med att rikta in sig på kratom just för att det är semi-legalt.
Citera
2020-02-25, 19:33
Medlem
Helvete vad kratom kör över depression. De tar bort all ångest och negativa jobbiga känslor. Mirakel produkt om du frågar mig bättre än allt jag testat på marknaden.

Någon fler som tycker som jag?
Citera
2020-02-25, 19:59
Medlem
calamatos avatar
Går det att använda Kratom om man äter Ecitalopram, Litarex och Lamotrigin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in