Citat:
Ursprungligen postat av
Fladerlappen
Allright!
Gillar gröna rent generellt så lägger en beställning på det när mina förråd sinat.
Jasså?
Jag har själv trillat dit och använt lite för stora mängder dagligen i två månader.
Första kvällarna var ju som att bli dödssjuk i influensa helt plötsligt.
Muskelvärk, sockerdricka i hela kroppen och ingen sömn.
Men efter två dagar var det rätt chill och inte värre än så.
Har visserligen aldrig använt någon typ av opiater innan så det kanske spelar roll.
Längden spelar stor roll och hur mycket du tar och hur kraftig at du får är inte linjär med hur länge du brukat.
Efter 6-7 månaders hårt bruk (1,5kg/månad) hade jag 1,5v akut at föjt av 5v PAWS.... Första veckan sov jag nog runt 10h totalt och det när jag söp mig redlöst full och slängt in ett par benso för inget annat funkade... Och jag har läst ett par riktigt extrema exempel med folk som brukat 2 år och mina symptom är fjuttiga jämfrt med de exemplen!
En annan gång efter 2 månaders bruk kände jag mig lite off i ett par veckor och hade lite influensa-symptom och rännskita och ett par sömnlösa nätter sen var det över.
Problemet för mig var aldrig at'n utan hur jag blev som person av kratom. Träffade knappt mina vänner längre och tackade nej till allt för en kväll hemma framför TVn med en redig dos kratom verkade mer lockande.
Så ja ta det försiktigt med kratom, bara en heads. Men kan du hålla det till bara säg fredag lördag att byta ut ölen med så är det ju inga problem! Kratoms at är trots allt mycket lättare än de allra flesta opiater tillgängliga i sverige.
Frid