2009-09-18, 18:08
Medlem
Antidots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommalom
dom rear ut Krypton för 169kr för 3gram just nu på Spicenordic så ja passade på att flänga iväg en beställning

Ska bli spännande att prova

Gjorde nyss en beställning på 9g Krypton undrar varför dom gör utförsäljning? Jag har inte hört något om en kommande klassning och om det var en klassning på G så skulle dom ändå väntat till sista minuten.

/Anti
Citera
2009-09-18, 18:12
Medlem
klotys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidot
Gjorde nyss en beställning på 9g Krypton undrar varför dom gör utförsäljning? Jag har inte hört något om en kommande klassning och om det var en klassning på G så skulle dom ändå väntat till sista minuten.

/Anti

Nej jag har inte hört något om det heller.
Undra just vad som ligger bakom denna utförsäljning?
Citera
2009-09-18, 18:21
Medlem
Märkligt, och är det för bra för att vara sant så.. Tja detta verkar väldigt suspekt, la även märke till att det inte var samma swedbank konto på SN som när jag brukade handla spice där (det var inte igår, kan man väl säga).

Men man vill samtidigt inte undgå att missa denna chans, så därför beställde jag hem lite, dock mot postförskott för att känna mig lite säker, man vet ju aldrig...
Citera
2009-09-18, 18:41
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloty
Nej jag har inte hört något om det heller.
Undra just vad som ligger bakom denna utförsäljning?

Ja mejlade och frågade, nu återstår bara att se om man får svar eller ej
Citera
2009-09-18, 18:45
Medlem
longmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Märkligt, och är det för bra för att vara sant så.. Tja detta verkar väldigt suspekt, la även märke till att det inte var samma swedbank konto på SN som när jag brukade handla spice där (det var inte igår, kan man väl säga).

Men man vill samtidigt inte undgå att missa denna chans, så därför beställde jag hem lite, dock mot postförskott för att känna mig lite säker, man vet ju aldrig...

Tror inte det är någon fara, aldrig varit några som helst problem förut. Samma konto då som nu.
Citera
2009-09-18, 18:50
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Ta det lite lugnt nu. Så länge inga andra uppgifter kommer så är det Kratom krypton är gjort av. Det är väl inget som saboteras av mina funderingar.

Om du ändå är så säker så har du ju inget att oroa dig för. Skulle det bli klassat så är det knappast på grund av mig. Skärp dig nu och tänk efter lite innan du vräker ur dig otrevligheter.

OK. Anledningen till varför jag blir så förbannad (vilket råkade drabba dig), är att mänskor sitter här och höjer kratumet långt, låååångt bortom dess faktiska rusegenskaper (ja, Krypton är kratom, men ett märke som består av mycket noga utvalda kratomlöv!). Det slutar givetvis med klassning... Jag har annars använt mig av kratom i över fyra års tid. Krypton är intet på något vis unikt, bara ett extra potent pulver. Jiiiizzze!!!
Citera
2009-09-18, 19:21
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
OK. Anledningen till varför jag blir så förbannad (vilket råkade drabba dig), är att mänskor sitter här och höjer kratumet långt, låååångt bortom dess faktiska rusegenskaper (ja, Krypton är kratom, men ett märke som består av mycket noga utvalda kratomlöv!). Det slutar givetvis med klassning... Jag har annars använt mig av kratom i över fyra års tid. Krypton är intet på något vis unikt, bara ett extra potent pulver. Jiiiizzze!!!

Det är inte så att du råkar vara fast i skiten, och att det är därför du får sådan jävla panik? Om det inte är något speciellt (som du hävdar), så borde väl din reaktion vara därefter? Eller? Du verkar ju trots allt ha kontakter, så det är väl bara att köra på "dom riktiga grejerna" ifall skiten nu skulle bli klassad.
Citera
2009-09-18, 21:50
Medlem
longmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommalom
Ja mejlade och frågade, nu återstår bara att se om man får svar eller ej

Gjorde det samma, inget svar ännu. Men varför gör man en så stor prissänkning? Banner ovan och grejer. Detta kanske utvecklas till en av de mest avancerade scammningarna hittills.
Citera
2009-09-18, 22:01
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longmann
Gjorde det samma, inget svar ännu. Men varför gör man en så stor prissänkning? Banner ovan och grejer. Detta kanske utvecklas till en av de mest avancerade scammningarna hittills.

Detta är faktiskt fullt möjligt, men tror det är bättre för vinster i längden att erbjuda kunder "äkta" varor...
Citera
2009-09-18, 22:12
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det är inte så att du råkar vara fast i skiten, och att det är därför du får sådan jävla panik? Om det inte är något speciellt (som du hävdar), så borde väl din reaktion vara därefter? Eller? Du verkar ju trots allt ha kontakter, så det är väl bara att köra på "dom riktiga grejerna" ifall skiten nu skulle bli klassad.
Jag försäkrar, du kommer få Kratom klassat helt på egen hand. Jävligt onödigt, men men. Tycker det är synd och skam! Men du verkar äntligen hittat kompisar...
Citera
2009-09-18, 22:39
Medlem
sven33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longmann
Vet inte var de skickades nej. Det var inte polisen. Det är på en beroendeenhet. Jag såg när de gjorde test med en sticka för tramadol framför ögonen på mig, 20 sekunder efter att jag hade pissat.

Då kan uppgifterna om att det innehåller O-desmethyl-tramadol inte stämma.

Du eller någon som använt tramadol, tycker ni att krypton ger samma eller snarlikt rus?
Citera
2009-09-18, 22:48
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Jag försäkrar, du kommer få Kratom klassat helt på egen hand. Jävligt onödigt, men men. Tycker det är synd och skam! Men du verkar äntligen hittat kompisar...

Om Krypton blir klassat, så anser du alltså att det är helt och hållet mitt fel. Är du dum i huvudet på riktigt, Pinkskin?

Fan vad dryg du är. Ibland är jag nära att slå hål på skärmen när jag läser dina dryga bittra inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in