2017-10-12, 01:51
Medlem
Klantskallen jag har lyckats slarva bort körkortet nånstans och är i behov av en släpvagn imorgon. Dock har jag mitt pass som legitimation så frågan är om de på antingen OKQ8 eller Statoil godkänner detta.

Vad tror ni? Hittar inget på deras hemsida...
Citera
2017-10-12, 02:49
Bannlyst
Tveksamt beror nog helt på vem som jobbar, ta med en vän med kk.
Citera
2017-11-02, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Klantskallen jag har lyckats slarva bort körkortet nånstans och är i behov av en släpvagn imorgon. Dock har jag mitt pass som legitimation så frågan är om de på antingen OKQ8 eller Statoil godkänner detta.

Dom brukar kolla körkort, men jag har hyrt BE släp på vanligt B kort, fick bara en liten blick.
Citera
2017-11-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen

Kanske din vän som kör kan visa sitt körkort, för du får ju inte köra bil om du inte har med dig ditt körkort.
Citera
2017-11-03, 00:22
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brejjan
Kanske din vän som kör kan visa sitt körkort, för du får ju inte köra bil om du inte har med dig ditt körkort.
Nej. Men man får dra en släpvagn efter cykel.
Har själv hyrt släpvagn utan att ha ett körkort o bilen utanför. Visserligen var det på 80-talet.
Citera
2017-11-03, 00:36
Medlem
under ca 15 år har jag alltid behövt visa körkort vid uthyrning av släp,
dock gäller detta de som skattar dvs. okq8, k-rauta etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in