Citat:
Ursprungligen postat av
Magaga
Ann-Marie Skarp, Sollentuna, är en svensk bokförläggare, gift sedan 2010 med författaren Jan Guillou.
Det var som tusan. Jag visste inte om jag skulle kommentera något i den här tråden, då fallet i sig är ganska äckligt, men just detta - att en person kopplad till JÄH är gift med självaste Guillou! Det var nämligen såhär att när jag besökte Bokmässan för ett par helger sedan så hade JÄH sin egna "lilla" monter precis vid caféet. Där på scen stod grundaren Mina Dennert och, trumvirvel, Jan Guillou! Där stod de och samtalade om hur bra och viktig denna grupp är och hur viktigt deras arbete var.
Ska man fokusera på själva fallet då detta är ABoK så kan jag inte säga mer än att det är bra att kräket blev dömt för sitt kladdande.
Sen kan jag tycka att den här 14-åriga flickan samt hennes familj borde bli kandidater för något slags Julkort eller något, bara för att visa att alla inte är rabiata ökenfittor som häcklar dem utan att det finns svenskar som faktiskt stöttar dem, om än med så lite som ett jävla julkort.