2017-10-12, 21:58
Medlem
HRTs avatar
Man kräver bl.a. Ursäkter från SD ledningen så fort en dåre uttalat sig dumt, eller fått lämna arbetet.
När ser vi Politiker som lovordat dessa brottslingar be om ursäkt eller kräva straffpåföljd?
Det är som om en del av befolkningen (främst klimakterier kärringar) smittats av ett virus.
Gång på gång ser vi brott, framför allt sexualbrott begångna av flyktingar där man skyddar gärningsmannen, bedyrar dennes oskuld etc. Man kan undra varför eller när fokus skiftades från brottsoffer till gärningsman.
Måste ligga en sexuellstörning hos dessa kvinnor liknande pedofili, kanske dags att UG gör ett reportage.
Citera
2017-10-12, 22:01
Medlem
Grisbrottarens avatar
Det visar sig att Lottie Fallmans son Oliver är ordförande i SSU i Söderköping och det är med denna titel den unge man presenterar sig som i Arifs filmklipp på Youtube låter sig fotograferas med Löfven och sexförbrytaren. Enligt artikeln i Samhällsnytt påstår Lottie på en rak fråga att det inte är hennes son, så här ljuger hon alltså.

Man kan också i klippet höra hans namn nämnas och något om att knacka dörr, som han också pratar med Svetsar'n om. Det visar sig att sonen Oliver tillsammans med Löfven knackade dörr i Söderköping inför valet 2014 och försökte värva röster. Något man kan läsa om på Socialdemokraterna Söderköpings Facebook-sida:
https://www.facebook.com/sapsoderkoping/photos/a.505935662821092.1073741826.235524743195520/616765558404768/
Citera
2017-10-12, 22:01
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenn-Matthews
Se där, en väldig slump.

Snart dags för en kartläggningstråd för dessa människor som inte skäms för att stötta kriminella asyl cosplayare.

Ps: Grymt jobba med alla gräv du bistår med

Tack, denne Jocke har även samma profilbild som hennes man.
https://minfil.org/L5t2Geceb8/journoklick_fallman.png

/Provokatör
Citera
2017-10-12, 22:02
Medlem
pastakastrullens avatar
Att det finns folk som brinner för att särskilda personer som riskerar utvisning ska få stanna i Sverige kan jag förstå. Något som däremot är obegripligt och direkt skrämmande för mig är det faktum att majoriteten av de personer som går i klinch för invandrare inte har en aning om vad det är för människor man går i klinch för. Man har inte en blekaste aning.

Är de kriminella? Är de våldtäktsmän? är de mördare? Är de terrorister? Gör det ens någon skillnad?

Just nu backar mängder av kvinnor upp den dömda sexförbrytaren som varit ledande i afghanska "barnens" demonstrationer. Man målar upp mannens offer, en ung kvinna på 14 år som det svarta fåret.

När ska förnuftet övervinna "godhets"behovet, det är en avgörande fråga för vårt folks framtid.
Citera
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMagnus
Lottie Fallman socialdemokrat i kommunstyrelsen i Söderköping är alltså gift med en man som trots dom i ärendet står på en illegal sexdömd migrants sida......

Det verkar inte bättre....https://minfil.org/L5t2Geceb8/journoklick_fallman.png

/Provokatör
Citera
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Att det gick bra, kan jag väl erkänna att det inte gjorde.

Men när du, ser en liknande verklig situation. Hur reagerar du? Försöker du, tala med förnuftets röst och hoppas att det har någon verkan?

Försöker du tala pedagogiskt och genom att föra ett intelektuellt samtal, få människan att förstå att den har betett sig dumt?

Så funkar inte jag. Jag visar avsky och förakt mot det jag känner mig förtryckt och bortvisad av. Så försök förfan inte tala mig till rätta.

Hade du talat med förnuft och sans hade hon förmodligen inte lagt på och du hade kommit nånstans. Hade du noga vägt dina ord så hade du eventuellt kunnat komma fram till varför hon gör som hon gör, vilket hade varit betydligt mer intressant. Hon har ju fel i sak och hade aldrig kunnat försvara sitt agerande på ett trovärdigt sätt om du ställt rätt frågor.
Men vi släpper det, gjort är gjort.
Citera
2017-10-12, 22:03
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastakastrullen
Att det finns folk som brinner för att särskilda personer som riskerar utvisning ska få stanna i Sverige kan jag förstå. Något som däremot är obegripligt och direkt skrämmande för mig är det faktum att majoriteten av de personer som går i klinch för invandrare inte har en aning om vad det är för människor man går i klinch för. Man har inte en blekaste aning.

Är de kriminella? Är de våldtäktsmän? är de mördare? Är de terrorister? Gör det ens någon skillnad?

Just nu backar mängder av kvinnor upp den dömda sexförbrytaren som varit ledande i afghanska "barnens" demonstrationer. Man målar upp mannens offer, en ung kvinna på 14 år som det svarta fåret.

När ska förnuftet övervinna "godhets"behovet, det är en avgörande fråga för vårt folks framtid.
Håller med om allt utom det fetstilta. Hon är ett barn som blev sexuellt utnyttjad.
Citera
2017-10-12, 22:03
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Nej, LGD, du beter sig som en hormonfylld tonårspojke som försöker sig på en aggressiv ton när man faktiskt, om man hade tänkt lite, hade kunnat försöka spela dum och få henne att erkänna ett par obekväma detaljer och åsikter som man givetvis spelar in nu när det hela är så nytt. Idiotiskt hanterat.

Riktigt intressant tråd i övrigt. Kul att se hur det utvecklar sig. Hur mycket kommer det tas upp i media och vilken vikt kommer i så fall läggas på det?

"Försöka spela dum eller försöka sig på en aggressiv ton, likt en tonårspojke."

"Få henne att avslöja obekväma detaljer"

Och sen undra över hur hela faderullan kommer utveckla sig i media som i en falsk, religiös tro.. Ok.

Hur beskriver bibeln satan och ogudaktiga ateister på ett oerhört PR-mässigt sätt?
Senast redigerad av LGD 2017-10-12 kl. 22:06.
Citera
2017-10-12, 22:05
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Hade du talat med förnuft och sans hade hon förmodligen inte lagt på och du hade kommit nånstans. Hade du noga vägt dina ord så hade du eventuellt kunnat komma fram till varför hon gör som hon gör, vilket hade varit betydligt mer intressant. Hon har ju fel i sak och hade aldrig kunnat försvara sitt agerande på ett trovärdigt sätt om du ställt rätt frågor.
Men vi släpper det, gjort är gjort.

Jag vill inte ställa rätt frågor. Jag vill henne allt ont. Men ja, vi släpper det.
Citera
2017-10-12, 22:05
Medlem
Bakgrunden till övergreppet gör att man blir lite lätt bekymrad.

-En asylsökande som ungdomsledare.
-Kramar är tydligen helt normalt mellan ledare och konfirmander.
-Ledare sover med barnen, spelar ingen roll vilket kön man har.
-När ett barn som mår dåligt på lägret söker upp en kristen vuxen prson så ställer hon inga frågor.
-Det enda man gör är att man flyttar den vuxna personen som sover med småflickor.
-Sedan har man tydligen något gruppmöte utan polisiär inblandning och tycker att det räcker.
-Kan nog fortsätta i evigheter med vad svenska kyrkan gjorde fel...

Ännu mer nöjd över att jag inte ör medlem i en förening som ör helt dum i huvudet.
Citera
2017-10-12, 22:06
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
"Försöka spela dum eller försöka sig på en aggressiv ton, likt en tonårspojke."

"Få henne att avslöja obekväma detaljer"

Och sen undra över hur hela faderullan kommer utveckla sig i media som i en falsk, religiös tro.. Ok.

Hur beskriver bibeln satan och ogudaktiga ateister på ett orehört PR-mässigt sätt?
Vad fan gaggar du om? Jag sa att du hade en idiotisk aggressiv ton där man omöjligt får några intressanta detaljer i som kan hjälpa oss att sätta dit dem vilket man däremot hade kunnat få om man t.ex. utgav sig för att hålla med organisationen GM är med i och snacka lite och ha några frågor där man försöker luckra fram svar som kan vara skadliga för henne.
Citera
2017-10-12, 22:08
Medlem
Helt klart dags att kartlägga denna socialdemokratens Lottie Fallmans koppling till den afghanska sexförbrytaren
Senast redigerad av JohnMagnus 2017-10-12 kl. 22:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in