Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-10, 01:24
  #1
Medlem
Hej! Har adhd o får inte medicinen utskriven längre på recept. Jag kommer att få den utskriven igen men det kommer dröja ett tag.
Men sen är jag missnöjd på den vuxenpsykiatrin jag tillhör.
Jag är sugen på o gå till en privat psykiatriker i en annan Stad.
Dels för att jag behöver få adhd medicinen utskriven snabbare.
Och delvis också för att slippa massa krångel och få utskrivet rätt dos rätt mg.kan någon tipsa mig om en bra privat läkare namnet och adressen inom västra Götaland helst göteborg eller marks kommun. Mvh jag som bara vill ha rättvisa och medicinen e viktig för mig. E trött på att handla medicinen från gatan.
Citera
2017-10-10, 01:30
  #2
Medlem
Snälla hjälp mig någon ge mig tips o adress o förnamnet o efternamnet.
Och namnet på vart kliniken heter Och vill helst ha tips från någon som har besökt den läkaren eller som har vänner som besökt han hon.
Har tänkt o avsluta ifrån den fucked up psykiatrin som jag går till när jag fått info om en bra privat psykiatriker.
O man blir rättvist behandlad där.
Och behöver information om vilka papper man behöver ta med sig medicinlistor. Får bara lyrica och stilnoct på recept.
Trött på o köpa från gatan det är dyrt jobbigt o jaga folk som säljer adhdmedicinen man behöver. Väldigt dyrt o ibland överpris.
__________________
Senast redigerad av Elisabetadhd 2017-10-10 kl. 01:47.
Citera
2017-10-10, 01:46
  #3
Medlem
blodigdiarres avatar
Krångla inte med sånt skit. Vänta tills du får din medicin utskriven igen. Och när du får det så ge fan i att knarka i dig en massa annan skit så du får medicinen indaragen igen.
Citera
2017-10-10, 01:52
  #4
Medlem
Hej! Jag har inte missbrukat och blivit av med medicinen.
Jag dricker inte alkohol alls heller.
Mina leverprover är helt ok.
Men dem kräver att jag måste göra leverprover ett bra tag till.
Jag har ingen skrumplever. Har inte missbrukat eller tagit droger.
Bara köpt adhd mediciner privat då det finns. Och jag tar dem som jag ska sniffar dem inte.
Min dos ska vara 80 mg Ritalin.
Citera
2017-10-12, 23:01
  #5
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Centralstimulantia --> Psykiatri och psykofarmaka
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback