2016-03-25, 11:32
Bannlyst
Anlita hacker, hemsidor som förmedlar denna tjänst

Hej,

Låt säga att jag vill anlita en hacker för att komma över viss information..

Jag har kollat runt lite på internet, och hittat några hemsidor som påstås utföra dessa tjänster, dock undrar jag om de är äkta eller ej.

Kan någon vänligen bekräfta autenticiteten för följande tre hemsidor?

http://hirethehacker.com/

http://hackerforhire.com/

https://www.cryptohackers.com/

Om de ej anses vara trovärdiga, kan ni rekommendera andra sidor?

Tack på förhand!
Citera
2016-03-29, 02:07
Medlem
Sovjetmaffians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woolfie
Kan någon vänligen bekräfta autenticiteten för följande tre hemsidor?
Som alltid när det gäller olagliga tjänster är det en risk du blir blåst. Kontakta alla tre sidorna med en förfrågan om de kan fixa det du vill. Kräver de hela summan i förskott hade jag skitit i dem då lär de ju bara ta pengarna sen hör du aldrig av dem mer. Kräv någon form av bevis att de hackat det du vill innan du ger dem något. Vill du ha mer hjälp här får du nog berätta mer vad det är för hacking du vill ha hjälp med.
Senast redigerad av Sovjetmaffian 2016-03-29 kl. 02:10.
Citera
2016-03-29, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sovjetmaffian
Som alltid när det gäller olagliga tjänster är det en risk du blir blåst. Kontakta alla tre sidorna med en förfrågan om de kan fixa det du vill. Kräver de hela summan i förskott hade jag skitit i dem då lär de ju bara ta pengarna sen hör du aldrig av dem mer. Kräv någon form av bevis att de hackat det du vill innan du ger dem något. Vill du ha mer hjälp här får du nog berätta mer vad det är för hacking du vill ha hjälp med.

Om någon garanterar att de lyckas blåser de dig. Ingen seriös hacker garanterar framgång, men kommer ändå insistera på full betalning då det är tiden och kompetensen du köper, inte resultatet.
Citera
2016-06-08, 20:52
Bannlyst
Hyra hackare?

Hej. Är det möjligt att hyra hackare från någon legit sida? Funderar mest på Instagram!

Det kostar väl typ 2500-3000 för att göra det?

Men någon som vet en bra sida där man kan göra en förfrågan på detta?
Citera
2016-06-08, 21:06
Medlem
Mia-Rovys avatar
Beror ju på helt och hållet på vad du vill göra.
Omöjligt att säga att fast pris.

Den viktigaste informationen som är nödvändig är;
1. Vad du vill göra
2. Vilket system det rör sig om

Men inte ens det är tillräckligt, även om jag skulle kalla det för den mest värdefulla informationen.

Att hacka Instagram (använda eller finna ett okänt säkerhetshål) för 2500-3000 kr kan du glömma. De har ett whitehat-program. Det innebär att man ofta får mycket mer än 2500-3000 kr för ett funnet säkerhetshål om man går den lagliga vägen.

Men rör det sig om att komma in på någons konto så kanske det är en annan sak. Så det beror lite på vad som ska göras. Fast garantier finns inte om man inte sitter och ruvar på något saftigt hål i deras system (vilket inte är troligt att så många gör)
Senast redigerad av Mia-Rovy 2016-06-08 kl. 21:12.
Citera
2016-06-08, 21:20
Medlem
Instagram och andra stora sociala sidor kan du glömma, om du inte har tillgång till deras ip.
Citera
2016-06-08, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Beror ju på helt och hållet på vad du vill göra.
Omöjligt att säga att fast pris.

Den viktigaste informationen som är nödvändig är;
1. Vad du vill göra
2. Vilket system det rör sig om

Men inte ens det är tillräckligt, även om jag skulle kalla det för den mest värdefulla informationen.

Att hacka Instagram (använda eller finna ett okänt säkerhetshål) för 2500-3000 kr kan du glömma. De har ett whitehat-program. Det innebär att man ofta får mycket mer än 2500-3000 kr för ett funnet säkerhetshål om man går den lagliga vägen.

Men rör det sig om att komma in på någons konto så kanske det är en annan sak. Så det beror lite på vad som ska göras. Fast garantier finns inte om man inte sitter och ruvar på något saftigt hål i deras system (vilket inte är troligt att så många gör)
Jag vill komma ni på en tjejs instagram för att se hennes bilder.
Citera
2016-06-08, 21:44
Medlem
HoodGoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radi0
Jag vill komma ni på en tjejs instagram för att se hennes bilder.

Tryck på "följ"
Citera
2016-06-15, 00:10
Medlem
Finns en massa sidor på darknet där folk köper och säljer liknande saker. Var ett tag sedan jag var i farten men för ett par år sedan så fanns det ett forum som hette HackBB där man kunde köpa och sälja såna tjänster som du snackar om, dvs hacka konton och få Instagram likes osv. Testa att ladda hem TOR browsern och ta en titt på the hidden wiki så hittar du nog det du söker!
Citera
2016-06-15, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HumanMale
Finns en massa sidor på darknet där folk köper och säljer liknande saker. Var ett tag sedan jag var i farten men för ett par år sedan så fanns det ett forum som hette HackBB där man kunde köpa och sälja såna tjänster som du snackar om, dvs hacka konton och få Instagram likes osv. Testa att ladda hem TOR browsern och ta en titt på the hidden wiki så hittar du nog det du söker!
Tack! Detta ska jag kolla efter!
Citera
2016-06-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radi0
Hej. Är det möjligt att hyra hackare från någon legit sida? Funderar mest på Instagram!

Det kostar väl typ 2500-3000 för att göra det?

Men någon som vet en bra sida där man kan göra en förfrågan på detta?

Du borde lära dig att prioritera i livet. Inget som finns på instagram är värt tiden, energin och pengarna för att komma in på någons konto. Lägg pengarna på en tjej som vill vara med dig istället så har du glömt ditt ex snart.
Citera
2017-08-11, 15:14
Medlem
Hej, jag undrar om det går att hyra en hacker, jag behöver få fram en idenditet hos en person med ett disqus konto? Nån som har nån aning om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in