Flashback bygger pepparkakshus!
2017-10-07, 12:20
Bannlyst
Läste på expressen är det är vanligt med att mördare som U-båtaren Mads, Breivik och andra är intresserade av våldsporr, mordbilder och liknande. Det förvånar mig inte om det skulle vara sant.

Jag misstänker att en del mördare mördar av svartsjuka och hat och okontrollerad ilska utan självkontroll eller konsekvenstänkande utan att de behöver ha något intresse för döda kroppar och sådant.

Men Mads och liknande verkar ha ett stort intresse av extrem BDSM, nekrofili och liknande.

Är det så att vissa av dessa "passions (svartsjuka, dissad och kränkt narcissism mm)" och "impulsmördarna" (mördar när de blir arga helt enkelt för att de är så satans förbannade eller inte tänker efter) går igång på det dem gör vilket bara bidrar till att händelsen spårar ur? Då tänker jag främst på gruppen jag nämnt som gillar extrem BDSM, nekrofili och sådant. Att de får leva ut någon slags fantasi.

Jag kommer och tänka nu på killen som ströp ihjäl en tjej, något fall för några år sedan. Han hade någon form av tvångsfantiserande om att strypa ihjäl någon.

Och vad är grejen dock? Får de någon slags (bokstavligen) orgasm utav det (precis som normala får vid sex) för att de är felkopplade? Eller är det något hormon det utsöndrar (av fel anledning för att deras hjärnor är trasiga) som de är ute efter?

Jag undrar liksom hur man kan tycka det är spännande att hålla en pistol mot någons huvud (och vara så besatt av den känslan att man skaffar sig en pistol också) och hota dem och skrämma dem eller hugga någon i huvudet med en yxa liksom, eller kan drömma om det. Jävligt underligt.
Senast redigerad av skatteplanering 2017-10-07 kl. 12:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in