Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-06, 16:40
  #1
Medlem
mr_zipoxs avatar
Sökte och blev medborgare i Liberland.
https://liberland.org/en/main/

Började skriva på en ny bibel med historier från nutid.
Citat:
"Detta var tider då dom hjärntvättade feministerna och nymarxisterna härskade igenom oändligt gnäll och bäbis skörhet. Igenom hatet mot vita män och allt som ansågs för konservativts och familjevänligt, terroriserade dom världen. Men en man blev tvingad att stå upp mot galenskapen. Hans namn var Hugh Mungus"

Börja chatta på ett Spanskt chattrum utan att kunna Spanska.

Blev intresserad av Mexikansk wrestling och började följa Lucha Underground.
Rätt så underhållande ändå men är man alltför nykter känner man sig lite white trash.

Kommer inte på mer nu.
Citera
2017-10-06, 16:50
  #2
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Kul tråd.

Jag är själv inte en sån som blir full och lever fan på nätet, även om jag uppskattar folk som gör det. Tycker det är n¨got väldigt roligt över det.

Ps. Kul grej med Liberland.
Citera
2017-10-06, 17:51
  #3
Medlem
4yoonlys avatar
Inget super duper... Men beställde en ny (super dyr) internetuppkoppling på fyllan, då jag hade enorma planer (ja på fyllan)... Dagen efter ångrade jag mig och 6 månader senare blev jag av med skiten. En dyr läxa...

Liberland! Va satan, verkar ju grymt! Inte stort, men bygger man +300 meters skyskrapor kan det bli lilla Monaco? Satan vad jag blev intresserad nu...

Undrar hur/vad processen är för att få det erkänt (av de som behöver erkänna det dvs).
Vilka idéer jag får helt plötsligt... sjukt grymt!
__________________
Senast redigerad av 4yoonly 2017-10-06 kl. 17:58.
Citera
2017-10-06, 18:05
  #4
Medlem
Hupats avatar
Skriver kass poesi som jag i dåvarande tillfälle tycker är djup och nyskapande. Bästa dikten jag skrivit på fyllan måste vara den som handlat om hur skönt det är att pissa utomhus och inte behöva bry sig om någonting. Dikten får sig en lite mer deprimerad turn när jag plötsligt blir avbruten av en buss och blottar peter nicklas för passagerarna. kan posta om jag hittar den bland mina andra fylleanteckningar.
Citera
2017-10-06, 19:15
  #5
Medlem
Rolig tråd. Jag själv har sett för många pinsamheter skrivna av andra att jag gjort en deal med mig själv att aldrig skriva på forum eller sociala medier om jag är full.
Citera
2017-10-06, 19:25
  #6
Medlem
AA-suiteds avatar
Självbesudling i maratonformat eller osammanhängande inlägg på forum. Inläggen sker sällan på detta konto men ser ni ett inlägg som är skickat härifrån en tidig lördags- eller söndagsmorgon kan det vara ett exempel på det jag talar om.
Citera
2017-10-06, 21:48
  #7
Medlem
Noose..s avatar
Jävlar vad kreativa ni är
Enda gången jag postar på facebook är nog när jag är full.
Citera
2017-10-06, 22:24
  #8
Medlem
TobiasBeechers avatar
Kollar porr med polare och analyserar filmerna utan att vi avreagerar oss sexuellt.
Citera
2017-10-06, 23:25
  #9
Avstängd
DisSids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Kul tråd.

Jag är själv inte en sån som blir full och lever fan på nätet, även om jag uppskattar folk som gör det. Tycker det är n¨got väldigt roligt över det.

Ps. Kul grej med Liberland.

Detta gör jag rätt ofta. Vilket leder till att man blir avstängd och får skapa massa extrakonton. Men det är värt det, trots allt älskar jag flashback mest av allt i livet.
Citera
2017-10-07, 01:06
  #10
Medlem
Soppskottets avatar
Kollar på annorlunda porr. Dvärgar, maskotar, ballonger.
Citera
2017-10-07, 02:15
  #11
Medlem
CygneRouges avatar
Tradera är farligt på fyllan.
Citera
2019-06-07, 07:29
  #12
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Har inte gjort det, inte minst för att jag nästan aldrig dricker, men risken finns förstås att man på Facebook skulle kunna slänga ut sig kärleksförklaringen till den kvinnliga arbetskamraten man i vanligt fall inte ens hejar på. Jag tackar Gud för att jag verkar ha omdömet i behåll.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback