Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-04, 22:51
  #253
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Här har du förövrigt min stats efter dagens spelande och S4 stats jämfört med Myth.

KPM 4.62
KD 6.42
WR 28%

För att jämföra med Myth som har 50k viewers.

KPM 5.40
KD 8.10
WR 33%

Han är utan tvekan top 3 streamers med mest viewers och followers. Jag har även 20 mer matcher spelade, med andra ord kan han fortfarande gå neråt tills han också spelat 20 matcher till. Hade jag också spelat ca 7000 games och inte 1400 så kanske jag hade blivit bättre och haft precis lika bra eller bättre stats och gameplay än Myth, bara säger .
Vart har han hoppat? Vilka tider kom hans kills etc?
Citera
2018-05-05, 00:57
  #254
Medlem
Lol-Im-So-Pros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Tack för tips! Gömmer mig inte utan känns snarare som att banan är för stor

Ska lära mig bygga, är helt och hållet värdelös på det just nu men vad kan man förvänta sig av en nykomling

Angående vapen så var det ju rifle hela vägen när det kom till CS. Shotgun och liknande var ju inte ens på kartan.

Banan kommer kännas liten när du spelat ett tag, iallafall för mig.

En SMG är bra att skjuta sönder walls med eller att använda snabbt efter ett pumpskott som jag skrev innan.
Citera
2018-05-05, 11:22
  #255
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Vart har han hoppat? Vilka tider kom hans kills etc?

Han hoppar avlägsna platser, sist jag kollade in honom hoppar han småhusen vid loot lake x10 på raken tex. Hans kills kommer som mina, mest i top 10-20. Vi kan ha 2-3 kills till top 15, men sen slutar man med 10+ kills när man vinner, det är standard.
Citera
2018-05-05, 21:04
  #256
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lol-Im-So-Pro
Många spelar bara för att döda och kaosa, bryr sig inte om deras %.

Så spelade jag fram till S3 och körde egna challenges för mig själv med t.ex only SMG/crossbow, dog ofta pga det.

Nu kör jag mer seriöst men inte passivt, pushar de jag ser. Top 10 Sverige på PS4. 40% winrate 8+ KD senaste 7 dagarna.

Gillar förövrigt inte Tilted, tråkig plats och "inga" building fights.

Bästa stället nu är helt klart Risky.

O maj gad, du verkar rolig och bra! Du måste spela med mig
Citera
2018-05-05, 21:18
  #257
Medlem
Hunden007s avatar
vet jag är en "stor noob" men fick min första solo win idag.

lite kul att jag typ va afk halva matchen och fick bara 1 kill.
Citera
2018-05-05, 21:20
  #258
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
vet jag är en "stor noob" men fick min första solo win idag.

lite kul att jag typ va afk halva matchen och fick bara 1 kill.

Grattis!
Citera
2018-05-05, 22:02
  #259
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Grattis!

man tackar xD
Citera
2018-05-05, 22:03
  #260
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Grattis!

man tackar xD

tänkte ladda upp den vissa för en kompis som sitter på PS4 finns nåt sätt man kan ladda upp highlights?
Citera
2018-05-05, 23:48
  #261
Medlem
Kassmachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
man tackar xD

tänkte ladda upp den vissa för en kompis som sitter på PS4 finns nåt sätt man kan ladda upp highlights?

Senaste matcherna sparas i reprisläget. Ska ju gå och spara ned matchen till hårddisken om det nu inte krånglar.
Citera
2018-05-06, 10:39
  #262
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
vet jag är en "stor noob" men fick min första solo win idag.

lite kul att jag typ va afk halva matchen och fick bara 1 kill.

Grattis till vinsten . Efter första kommer det fler!
Citera
2018-05-06, 16:34
  #263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Här har du förövrigt min stats efter dagens spelande och S4 stats jämfört med Myth.

KPM 4.62
KD 6.42
WR 28%

För att jämföra med Myth som har 50k viewers.

KPM 5.40
KD 8.10
WR 33%

Han är utan tvekan top 3 streamers med mest viewers och followers. Jag har även 20 mer matcher spelade, med andra ord kan han fortfarande gå neråt tills han också spelat 20 matcher till. Hade jag också spelat ca 7000 games och inte 1400 så kanske jag hade blivit bättre och haft precis lika bra eller bättre stats och gameplay än Myth, bara säger .
Spelar ens Myth passivt nu för tiden, så vitt jag vet har han börjat rusha folk mer öppet istället för att bygga in sig i torn och dylikt. Jämför dina stats med Svennoss istället, ni har samma spelstil.
Citera
2018-05-06, 21:54
  #264
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Spelar ens Myth passivt nu för tiden, så vitt jag vet har han börjat rusha folk mer öppet istället för att bygga in sig i torn och dylikt. Jämför dina stats med Svennoss istället, ni har samma spelstil.

https://www.instagram.com/p/BiMGMsXB...by=twitchprixm
https://www.instagram.com/p/BiCMlcrB...by=twitchprixm

Det är min typiska spelstil. Vet inte vad för streams du kollat på. Stör mig på när folk säger att man campar för att vinna när jag spelar bra mycket mer aggressivt än den genomsnittlige spelaren :'D.
Jag hoppar mer avlägset ofta för att geara upp, 200hp är det viktigaste som finns, att spela aggressivt utan 200hp är att vara efterbliven.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback