2017-10-03, 21:17
Medlem
0.39s avatar
Pink Floyds egna mini-Hitler Roger Waters gästar Sverige under sin Us+Them-turné nästa sommar! Hallelujah. Någon mer som ska gå?
Citera
2017-10-03, 21:34
Medlem
anycoloryoulikes avatar
Om det är nära.
Citera
2017-10-03, 23:15
Medlem
Drinkycrows avatar
Enda gången jag såg honom var 2006 men då bjöd han på en bra show. Men han måste väl vara lastgammal nu?

Bor inte i Sverige så blir inget för mig denna gång men om man är i närheten och biljetterna inte kostar multum tror jag det kan vara värt.

Edit:
Eller om han råkar spela när jag hälsar på mamma nästa sommar kanske jag kan gå...
Citera
2017-10-04, 05:21
Medlem
Goose420s avatar
Satan vad najs, väntat på att han ska återvända enda sen jag missade hans the wall tour han turnerade med för några år sedan. Kommer definitivt gå
Citera
2017-10-04, 07:43
Medlem
Dissociatives avatar
Har jag pengar så far jag. Älskar Floyd, skulle vara mäktigt att få se geniet Waters live.
Citera
2017-11-16, 12:41
Medlem
temps avatar
Yes jag kommer. Förväntar mig inte en show som The Wall han körde på Ullevi för några år sedan men rent musikaliskt lär det bli kalas.

Vet någon hur mycket pyroteknik och "show" det blir på denna turné och detta upplägg i jämförelse med The Wall-turnén?
Citera
2018-02-13, 23:23
Medlem
0.39s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temp
Yes jag kommer. Förväntar mig inte en show som The Wall han körde på Ullevi för några år sedan men rent musikaliskt lär det bli kalas.

Vet någon hur mycket pyroteknik och "show" det blir på denna turné och detta upplägg i jämförelse med The Wall-turnén?

Vad jag sett från videor så tonar han ned på pyrotekniken och upp på Trumphatet. Inte mig emot. Hade kunnat vara helt pro-Trump och ändå njuta av att se honom lira Pigs med Trump på storbild. Showmässigt har jag läst att det ska vara riktigt snyggt komponerat, trots väldigt blandade låtar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in