• 1
  • 2
2017-10-03, 03:00
Medlem
NIL042s avatar
Före jag skriver nånting ber jag om ursäkt för min historik på detta kontot. kan inte radera det.var ung och naiv! ..
iallafall... har styrketränar i några år nu och känner jag vill gå på en lätt kur...tänkte testo.
Har läst och läst och läst som en jävla idiot om ämnet i flera år nu så kalla mig inte korkad för att inte ha forsksat i frågan. däremot har jag svårt för att förstå mycket av det jag läser pga min diagnos, jag snöar in och läser.när jag e klar har jag glömt allt jag läst o minns bara 20%... men har nog fanimig gått igenom 90*% av vartenda steroid video på youtube. IALLAFALL. jag har bestämmt mig för att gå på en testo kur och min fråga till er mer erfarna folk är. Hur mycket per vecka och hur länge rekomenderar ni? vad tycker ni ja ska ta som pct och vilken mängd hur ofta etc etc? förklara gärna som om jag vore 10 för jag är sjukt dålig på o läsa in grejjer. ;D ... lite info om mig innan. Ja e 33 år gammal,har tränat styrketräning ungefär 6 år. innan dess bara kampsport. jag har sjukt lätt o få muskler,bra gener. morsans sida är bodybuilders och har haft turen o ärva dom generna.Problem med min ena axel men annars inget konstigt . ligger på ca 88 kg just nu ...kroppsfett ingen aning,skulle gissa på runt 14 % kanske. Är nybrjare i detta ämnet så va snälla med kommentarerna o hjälp mig istället för att krittisera. kommer göra detta i vilket fall som helst men vill göra de så bra som möjligt. Ge mig alla tips ni har! mvh
Citera
2017-10-03, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NIL042
Före jag skriver nånting ber jag om ursäkt för min historik på detta kontot. kan inte radera det.var ung och naiv! ..
iallafall... har styrketränar i några år nu och känner jag vill gå på en lätt kur...tänkte testo.
Har läst och läst och läst som en jävla idiot om ämnet i flera år nu så kalla mig inte korkad för att inte ha forsksat i frågan. däremot har jag svårt för att förstå mycket av det jag läser pga min diagnos, jag snöar in och läser.när jag e klar har jag glömt allt jag läst o minns bara 20%... men har nog fanimig gått igenom 90*% av vartenda steroid video på youtube. IALLAFALL. jag har bestämmt mig för att gå på en testo kur och min fråga till er mer erfarna folk är. Hur mycket per vecka och hur länge rekomenderar ni? vad tycker ni ja ska ta som pct och vilken mängd hur ofta etc etc? förklara gärna som om jag vore 10 för jag är sjukt dålig på o läsa in grejjer. ;D ... lite info om mig innan. Ja e 33 år gammal,har tränat styrketräning ungefär 6 år. innan dess bara kampsport. jag har sjukt lätt o få muskler,bra gener. morsans sida är bodybuilders och har haft turen o ärva dom generna.Problem med min ena axel men annars inget konstigt . ligger på ca 88 kg just nu ...kroppsfett ingen aning,skulle gissa på runt 14 % kanske. Är nybrjare i detta ämnet så va snälla med kommentarerna o hjälp mig istället för att krittisera. kommer göra detta i vilket fall som helst men vill göra de så bra som möjligt. Ge mig alla tips ni har! mvh

Du är för grön. Spendera 6 månader och läs forum. Sen återkom.
Citera
2017-10-03, 06:22
Medlem
trottwells avatar
Du får flera och bättre svar i denna avdelning:
(FB) Dopning och dopningspreparat
Citera
2017-10-03, 06:37
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Så du har sjukt lätt att få muskler alltså men måste ändå ta testo? Korrekt?
Citera
2017-10-03, 09:55
Den sista idioten är inte född ännu, alltså.

Om han har så lätt att bygga muskler kanske han ska vänta tills han väger åtminstone 100 kilo med samma fettprocent som nu. Se hur det går.

Men nej, han har inte den viljan eller kunskapen att nå såna mål, så då blir det kurer i stället.

Skit i det. Du kommer bara förstöra din kropp.
Citera
2017-10-04, 14:07
Medlem
MrBulldoggs avatar
Som andra redan påpekat känns hela upplägget rätt muppigt. Jag förstår att du har någon bokstavskombination som gör det svårt att ta in och processa information, men kanske är det lämpligare att se det som en vink att AAS inte är för dig? Typ varför det är olämpligt för en nästan blind man att försöka flyga ett jetplan?

Citat:
Ursprungligen postat av NIL042
kommer göra detta i vilket fall som helst men vill göra de så bra som möjligt.

Nåväl, om du envisas med att kasta dig huvudstupa in i något potentiellt farligt som du inte har koll på, så kan du väl åtminstone följa andra testo-only kurars mall så du har någon sorts stödhjul. Till exempel:
https://www.flashback.org/t2801137
Citera
2017-10-04, 19:29
Bannlyst
Bidrar med det första seriösa svaret. 500 mg testo per vecka är det du ska ha. Det är standard dos för nybörjare och även bra dos för de som hållt på ett tag, 250 mg är mest onödigt. 3-4 månader ska du köra. Då kommer du få de ökningarna du vill ha av din första kur. Nolvadex som PCT, finns trådar om dosering av det.
Citera
2017-10-04, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenitoPolymem
Den sista idioten är inte född ännu, alltså.

Om han har så lätt att bygga muskler kanske han ska vänta tills han väger åtminstone 100 kilo med samma fettprocent som nu. Se hur det går.

Men nej, han har inte den viljan eller kunskapen att nå såna mål, så då blir det kurer i stället.

Skit i det. Du kommer bara förstöra din kropp.
+1
Citera
2017-10-05, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Bidrar med det första seriösa svaret. 500 mg testo per vecka är det du ska ha. Det är standard dos för nybörjare och även bra dos för de som hållt på ett tag, 250 mg är mest onödigt. 3-4 månader ska du köra. Då kommer du få de ökningarna du vill ha av din första kur. Nolvadex som PCT, finns trådar om dosering av det.

250 mg mest onödigt

bra att du har grundläggande kunskaper om träning då, jag la på mig 20 kg på 3 månader med en 300 mg e5d testo kur och det kan vem som hällst göra om dom vet vad de håller på med:P

givetvis inte rena muskler men fortfarande en jävla massa utav det också
Citera
2017-10-05, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
250 mg mest onödigt

bra att du har grundläggande kunskaper om träning då, jag la på mig 20 kg på 3 månader med en 300 mg e5d testo kur och det kan vem som hällst göra om dom vet vad de håller på med:P

givetvis inte rena muskler men fortfarande en jävla massa utav det också
Den dosen blir 420 mg/ew dumbass. 250 mg/(ew) är bara snäppet över dosen vid hormonbehandling, 500 mg är en ordentlig kur.
Citera
2017-10-05, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Den dosen blir 420 mg/ew dumbass. 250 mg/(ew) är bara snäppet över dosen vid hormonbehandling, 500 mg är en ordentlig kur.

Sluta. Det är ingen ordentlig kur. De är snäppet över nybörjar doseringar
Citera
2017-10-05, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Sluta. Det är ingen ordentlig kur. De är snäppet över nybörjar doseringar
Det är en bra dos och precis det han ska köra. Kör en sådan kur 3-4 månader. Kör några kurer och rör det aldrig igen. Tycker synd om alla som hållt på med det i 10 år, uppriktigt. Om man ska hålla på med det är det något man ska göra ordentligt, få det överstökat (förhoppningsvis få lite varaktiga ökningar du inte hade kunnat få ren) och gå vidare.
Senast redigerad av cumshooter 2017-10-05 kl. 20:45.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in