2017-10-02, 15:04
Medlem
Nån som vet nåt?

http://www.helahalsingland.se/gavleb...en-rejal-mangd
Citera
2017-10-02, 16:10
Medlem
Mogna-Meloners avatar
I en trådstart lägger man inte bara ut en länk. Man citerar också något från artikeln. Snäll som jag är just nu idag, så hjälper jag till med citeringen. Nästa gång åker tråden rakt ber i papperskorgen.

/Mod

Citat:
Smuggelhärvan avslöjades av postpersonal på Arlanda som upptäckt ett misstänkt paket som visade sig innehålla en stor mängd narkotika. Paket var adresserat till den 20-åriga mannen som först häktats misstänkt för brottet. Utredningen visar nu att fler är inblandade i härvan.

– Genom tillslag och förhör har det framkommit intressanta namn, bland annat den här som häktades nu, säger Peter Helsing till SVT.
Citera
2017-10-06, 18:25
Medlem
Intressant nån som vet vilka dom inblandade är?
Citera
2017-11-03, 09:58
Medlem
Inge nytt ?
Citera
2017-11-03, 10:21
Medlem
TMSs avatar
Kan detta vara kopplat ihop med denna: (FB) Missbruksterapeut misstänkt för grovt narkotikabrott

I tråden ovan är det vad jag vet 7+ inblandade och minst 1 hade blivit häktad i början av september redan. Däremot tog de han som jobbade på Russinbacken i slutet av september.

Men internationella åklagarkammaren är inblandad i det andra fallet åtminstone, vilket kan tyda på att allt började med smuggling?
Citera
2017-11-25, 16:51
Medlem
Dåligt med info här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här