Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Nu ger du inte hela bilden.
1) Filmen började cirkulera efter att en grävare fått tips av en person att börja leta bland klipp från eventet, eftersom personen påstod sig ha mött Paddock där. Så det är ingen slump som lett fram till att Paddock pekas ut på bilden.
2) Eventet ägde rum en månad innan skjutningen=närhet i tid.
3) Det ägde rum i Paddocks stat=närhet i rum.
4) Det är likt honom.
5) Det finns en film från eventet där två kvinnor ses och hörs hälsa på honom. Den första säger tydligt Hi Steve! , den andras hälsning är mer otydlig men det låter som Hi Steve!
1. Påstår i alla fall "grävaren".
2. Ja
3. Ungefär 7 timmars resväg eller något. Men för att vara intellektuellt hederlig så bör det ju också nämnas att SP ha ett hus i Reno, så han verkar ju ha band dit.
4. Väldigt få bilder på SP som cirkulerar, tycker jag. Den enda nya bild som jag sett blundar han på... Likt – ja. Men i staden Reno, med sina ≈240 000 invånare, så är det sannolikt ett hundratal personer som också påminner lite om SP. Han har ett ganska så vanligt utseende för vita män i 60-årsåldern.
5. Kanske är jag som hör dåligt, men jag uppfattar inte tydligt att någon säger "Hi Steve". Man bör nog också hålla öppet för att ljudet kan vara pålagt.