2017-10-01, 11:37
Medlem
skitsnabb87s avatar
Hej,

Som rubriken lyder. Vart köper jag windows 7 till ett bra pris?
Citera
2017-10-01, 11:40
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Slå en sökning på Prisjakt eller Pricerunner. Där får du veta mer.
Citera
2017-10-01, 16:20
Medlem
La-Habanas avatar
har du provat tradera?

ps. själv fixar jag gratis med en program som finns via online
Citera
2017-10-01, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitsnabb87
Hej,

Som rubriken lyder. Vart köper jag windows 7 till ett bra pris?
kinguin är perfekt, köpte windows 10 pro för 250 kr
Citera
2017-11-16, 09:24
Medlem
Seiko-2003s avatar
Finns en butik i Lund som heter Billigteknik tror jag det var, googla på det så hittar du nog rätt. Dom säljer nya och begagnade windows 7 med mera. Det går att handla online.
Citera
2017-11-16, 09:58
Medlem
flaskborstes avatar
Prova Ebay köpte själv 2 st för nedladdning och de fungerar utmärkt och den ena har jag haft i 6 år nu den andra handlade jag till min laptop för något år sedan och fungerar utmärkt och uppdaterar och validerar toppen utan klagomål från pyttemjuks servrar.
Citera
2017-12-01, 09:03
Medlem
tjockballes avatar
Du kan gratis tanka ner Windows 7 från självaste Microsoft.
De vill att du skriver in ett giltigt serienummer som bevis för att du ska rätten till en nedladdning.

Serienummer från en COA (Certificate Of Authority) klisterlapp på datorn räknas dock inte som giltigt serienummer. Vilket förtar värdet av denna tjänst i 99% av fallen. Samma med serienummer som flyter runt på Internet.

Om du har ett system med SLIC 2.1 signatur i BIOS (eller högre) kan du använda en OEM (Original Equipment manufacturer) version av Windows 7. OEM är alla de stora och kända märkena som Asus, Acer, Benq, Dell, HP, Toshiba etc. Då gäller det att hitta en skiva från samma tillverkare som det egna systemet. Har man en Lenovo dator bör man ha Lenovo version av Windows 7.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in