Citat:
Ursprungligen postat av
_Baste_
Jag påpekade helt enkelt att du gav galna råd till en person när denne pratar om lågriskfonder och du rekommenderar högriskfonder. Det var allt. Varken mer eller mindre. Att du sen är helt oförmögen att ta till dig av kritik och erkänna att du har fel är en helt annan diskussion.
Den här konversationen kommer inte leda någonstans. Du hade fel i ditt råd, du verkar faktiskt själv ha insett det eftersom du inte kunde säga emot utan istället bara försöker byta ämne. Har du fortsatta behov att berätta om ditt fantastiska liv (eller för den delen mitt tragiska liv) så är du alltid välkommen att skicka mig ett PM.
Gav inget råd, vilket du verkar oförmögen att se, mitt råd var att spara i insättningsgarantiskyddat sparande.
Ditt liv som revisor med en vintage Omega är säkert fantastiskt bra och du ger så fantastiska tips i dina 6000+ inlägg, dock har merparterna av dem samma behov att försöka överbevisa och dumförklara folk. Förutom när du själv frågar om råd, då blir du plötsligt ödmjuk.
Vill du ha tips om klockor kan du dra ett PM , har en bättre samling, dessutom en limiterad Omega jag aldrig använt som kanske gör sig bättre hos dig.