Flashback bygger pepparkakshus!
2017-09-27, 21:50
Medlem
Hej, jag har precis fått tag på 250 SIM-kort delat på 4 olika operatörer, unika nummer.
Jag har också sätt att i olika appar så gör man ett konto med sitt nummer och då kan man skicka invites för att få gratis lyx-kaffe eller dylikt. Värde minst 59, (exempel Coffee house appen)..

Då undrar jag, tror ni att jag kan tjäna pengar på detta eller i alla fall kaffe i värde av minst 12.000 kr?
Kommer de att tillåta mig använda deras app för att få gratis dricka, varje dag?
Citera
2017-09-27, 21:57
Medlem
jagboffades avatar
Om det nu funkar på det sättet som du beskriver så det är klart.
Personalen i kassan skiter absolut i det.
Citera
2017-09-27, 22:10
Medlem
PTHJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geminiclipper
Hej, jag har precis fått tag på 250 SIM-kort delat på 4 olika operatörer, unika nummer.
Jag har också sätt att i olika appar så gör man ett konto med sitt nummer och då kan man skicka invites för att få gratis lyx-kaffe eller dylikt. Värde minst 59, (exempel Coffee house appen)..

Då undrar jag, tror ni att jag kan tjäna pengar på detta eller i alla fall kaffe i värde av minst 12.000 kr?
Kommer de att tillåta mig använda deras app för att få gratis dricka, varje dag?
Återkom med en rapport med hur det gick, hur mycket arbete du orkade lägga ned innan du insåg att det inte var värt besväret.
Citera
2017-09-27, 23:02
Medlem
Är korten laddade med pengar? Krävs det ett sms för att få varorna eller epostadress? Ska du skaffa ny epost för varje och system återställa telefonen för varje kaffe så är det inte värt det!
Citera
2017-09-27, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geminiclipper

Smart faktiskt, bara lägga ner lite tid. 12.000 SEK är 12.000.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in