2017-09-27, 13:45
Medlem
Stora snoppstorlekstråden tycks vara borta, eller jag hittade den inte iaf.

Min fråga är, vet någon om det har gjorts några studier på lycka och framgång kontra snoppstorlek?

Vad har ni personligen för åsikter om detta? Jag skulle inte bli förvånad om det finns en mycket stark korrelation där mellan lycka = stor penis (eller rättare sagt, att vara nöjd med den, men det brukar vara samma sak) och olycka = liten penis (eller att vara missnöjd med den)

Själv anser jag att en av mina största svagheter är min lilla penis. Egentligen är den nog ganska "normal" men i slakt läge ser den patetisk ut och man vet liksom alltid om att man är klent utrustad, kontra, förmodar jag, de som har stor som alltid vet att de har ett "kraftpaket" därnere vare sig den är slak eller eregerad.

Man försöker förstås att inte tänka så mycket på det men det är liksom alltid en svag punkt, alltid något man måste kompensera för, måste dölja. Jag skulle nog ge ett par fingrar för att få ha "den perfekta kuken" och jag tror att jag talar för ganska många män när jag säger det.

Slutligen undrar jag, finns det eller kommer det någonsin finnas något sätt att permanent fixa snoppstorlek? Och då menar jag i vuxet tillstånd? Eller är det bara att acceptera sin lilla mini-snorre?
Läste något om en man som hade micropenis som hade fått testosteron-injektioner och tydligen förstorat den men det kanske bara fungerar på just micropenis?
Citera
2017-09-27, 14:13
Medlem
note-its avatar
Äntligen en storlekstråd. Som jag har längtat.
Hoppas bara man får läsa något nytt i ämnet. Men, de förhoppningarna är lågt ställda.
Citera
2017-09-27, 14:22
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Storleken på penis verkar va viktigare för killar än tjejer den gemene flashback-dasen är "20+" men det tycker många tjejer är för stort.
Senast redigerad av FreeBirdSeed 2017-09-27 kl. 14:27.
Citera
2017-09-27, 14:25
Medlem
hur stor är du?
Citera
2017-09-27, 14:51
Medlem
Drinkycrows avatar
Som du skriver handlar det om att vara nöjd med sin kropp. Är man missnöjd med sin kropp och tänker på det mycket kommer det såklart påverka mycket.

Sen förstår jag inte varför det skulle vara viktigt att se stor ut i slakt tillstånd? Imponera bandylaget i duschen? Min kuk är också rätt liten när den inte är blodfylld, men det gör mig detsamma, det är ju snarast opraktiskt att ha värsta flashbackdasen i slakt tillstånd.

Jag hade gett ett par fingrar för att behålla min kuk som den är. Because we go way back and he always stood up for me

Förutom en eller två(eller kanske 4) gånger jag kanske knarkat och supit lite mycket men måste ju kunna förlåta bästa kompisen med.

edit:
Kuktråden har för övrigt inte gått någonstans.

(FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)
Citera
2017-09-27, 14:52
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KantarellHatt
Vilka meningsfulla inlägg du gör .

Jag har ett förslag på ditt nästa inlägg:

"hej mods, varför blir jag aldrig bannad?"
Vuxna människor blir sällan dissade eller bannade av mod.
Det kommer du också att märka av när du växt till dig, puppy.
Citera
2017-09-27, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Som du skriver handlar det om att vara nöjd med sin kropp. Är man missnöjd med sin kropp och tänker på det mycket kommer det såklart påverka mycket.

Sen förstår jag inte varför det skulle vara viktigt att se stor ut i slakt tillstånd? Imponera bandylaget i duschen? Min kuk är också rätt liten när den inte är blodfylld, men det gör mig detsamma, det är ju snarast opraktiskt att ha värsta flashbackdasen i slakt tillstånd.

Jag hade gett ett par fingrar för att behålla min kuk som den är. Because we go way back and he always stood up for me

Förutom en eller två(eller kanske 4) gånger jag kanske knarkat och supit lite mycket men måste ju kunna förlåta bästa kompisen med.

edit:
Kuktråden har för övrigt inte gått någonstans.

(FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)

Ok jag ser problemet jag sökte på snopp istället för kuk. Någon mod kan slå ihop min tråd med den?
Citera
2017-09-27, 16:39
Medlem
Nedomanskys avatar
TS, snopp är något som gossar har mellan benen, det blir ju fel redan där...
Citera
2017-09-27, 19:40
Medlem
HighwayDelights avatar
Det är inget att skryta med att vara för stor, det är inte ens skönt att ha sex om det känns som att kuken är långt uppe i livmoderhalsen...
Men nog tror jag att det kan finnas en koppling, många verkar ha komplex.
Citera
2017-10-01, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Det är inget att skryta med att vara för stor, det är inte ens skönt att ha sex om det känns som att kuken är långt uppe i livmoderhalsen...
Men nog tror jag att det kan finnas en koppling, många verkar ha komplex.

"Långt upp i livmodern" är titeln på min nästa självbiografi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in