2017-10-10, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Re4listeN
Sällan skådat en sämre start på Bonde Söker Fru. Fredrik Leandersson verkar inte intresserad utav någon av brevskrivarna bland annat...

Håller med, ovanligt tråkig säsong. Kanske den tråkigaste av dem alla. Trodde inte det kunde bli sämre än förra året men tydligen och då har det ändå bara varit 2 avsnitt hittills.
Citera
2017-10-10, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag tolkar det som att hon menar att hon inte är bunden till något utan kan flytta in på gården direkt. Nej, hon får nog träffa mer likasinnad istället för jag tror inte att hon och Joacim skulle passa ihop.

Jo det kanske var så hon menade och hon antog säkert att hon skulle få flytta in på gården direkt...och det kommer ju ske....i hennes drömmar....

Hon borde väl träffa någon ytlig och dryg kille likt dem killarna man kan se i Paradise Hotel, där kanske hennes kaxighet skulle gå hem. Definitivt inte hos en jordnära bonde!
Citera
2017-10-10, 15:16
Medlem
Citat:
Håller med, ovanligt tråkig säsong. Kanske den tråkigaste av dem alla. Trodde inte det kunde bli sämre än förra året men tydligen och då har det ändå bara varit 2 avsnitt hittills.

Det kanske kan bli bättre med tiden? Verkar ju kunna bli en del spännande tvister och så. Har någon känsla av att det kommer en tvist redan imorgon och att den på nåt sätt kan ha koppling till Fredrik eller Jörgen.
Citera
2017-10-10, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jo det kanske var så hon menade och hon antog säkert att hon skulle få flytta in på gården direkt...och det kommer ju ske....i hennes drömmar....

Hon borde väl träffa någon ytlig och dryg kille likt dem killarna man kan se i Paradise Hotel, där kanske hennes kaxighet skulle gå hem. Definitivt inte hos en jordnära bonde!

Tveksamt om hon verkligen skulle passa att bo på en gård, fick inte det intrycket av henne direkt. Nej, hon får nog fortsätta med sin dryga stil någon annanstans. Jag har bara delar av förra veckans avsnitt så jag vet inte riktigt hur de andra tjejerna är som dejtar Joacim?
Citera
2017-10-10, 15:47
Medlem
Citat:
Tveksamt om hon verkligen skulle passa att bo på en gård, fick inte det intrycket av henne direkt. Nej, hon får nog fortsätta med sin dryga stil någon annanstans. Jag har bara delar av förra veckans avsnitt så jag vet inte riktigt hur de andra tjejerna är som dejtar Joacim?

De andra tjejerna som dejtar Joacim tycker jag verkade vänliga, jordnära och helt normala . Den första han dejtade som var blond var väldigt trevlig och han verkade tilltalas av henne.
Citera
2017-10-10, 15:49
Medlem
Citat:
Det kanske kan bli bättre med tiden? Verkar ju kunna bli en del spännande tvister och så. Har någon känsla av att det kommer en tvist redan imorgon och att den på nåt sätt kan ha koppling till Fredrik eller Jörgen.

Jag tycker att BSF har blivit sämre för varje säsong, det känns inte som att det är samma program längre. Det är för mycket drama och för lite av själva bondelivet. Det här som är tänkt att vara så spännande, nja jag vet inte riktigt. Så man kan väl säga att det blev precis så som jag trodde. Ändå vill jag ge det en chans till.
Citera
2017-10-10, 15:50
Medlem
Citat:
De andra tjejerna som dejtar Joacim tycker jag verkade vänliga, jordnära och helt normala . Den första han dejtade som var blond var väldigt trevlig och han verkade tilltalas av henne.

Det verkar ju lovande, hoppas att han träffar någon som faller honom i smaken och som har en mer ödmjuk attityd.
Citera
2017-10-10, 15:51
Medlem
Citat:
Det verkar ju lovande, hoppas att han träffar någon som faller honom i smaken och som har en mer ödmjuk attityd.

Det är jag övertygad om att han kommer göra
Citera
2017-10-10, 15:52
Medlem
Citat:
Jag tycker att BSF har blivit sämre för varje säsong, det känns inte som att det är samma program längre. Det är för mycket drama och för lite av själva bondelivet. Det här som är tänkt att vara så spännande, nja jag vet inte riktigt. Så man kan väl säga att det blev precis så som jag trodde. Ändå vill jag ge det en chans till.

Kan till viss del hålla med, men jag fortsätter ändå titta och diskutera programmet. Är för mycket BSF fan/nörd för att kunna låta bli .
Citera
2017-10-10, 15:55
Medlem
Skrev ju lite tidigare i tråden att jag tror att tvister som kommer ske kan ha koppling till antingen Jörgen i "Kärlek åt alla" eller Fredrik i "vanliga" programmet.

Det lär nog hända nåt med/kring Fredrik ganska snart för såhär uttalade han sig i en intervju efter att ha hade haft sina speed dejter.

"Kändes det lite jobbigt att kunna göra val utifrån det?" ( att välja ut kvinnor efter bara 5 minuter)

Fredriks svarar "— Ja det var det, sedan får ni se vad som händer i programmet. Det blir inte som vanligt kan jag säga, med all rätt dessutom, men det kommer att visa sig vad som händer, säger Fredrik hemlighetsfullt."

Så där kommer garanterat nåt hända, riktigt nyfiken nu alltså!
Citera
2017-10-10, 15:57
Medlem
Citat:
Kan till viss del hålla med, men jag fortsätter ändå titta och diskutera programmet. Är för mycket BSF fan/nörd för att kunna låta bli .

Undrar vem det är som kommer gifta sig i slutet av säsongen? Känns ganska otippat att det skulle vara någon av årets bönder men vem vet
Citera
2017-10-10, 16:07
Medlem
Citat:
Undrar vem det är som kommer gifta sig i slutet av säsongen? Känns ganska otippat att det skulle vara någon av årets bönder men vem vet

Också det kommer bli spännande. Kan ju vara vem som helst egentligen. Vore ju en lite rolig tvist om det skulle vara Fredrik som man minst kanske tror det om eller rent av Marcus Sjöberg . Vore ju en rolig vändning för honom med tanke på hans katastrofala medverkan för 11 år sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in