2017-09-27, 01:24
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ojsan.Cunt
Sedan vill jag påstå att det ser ut just så där - som på filmen - vid T-centralen och Sergels torg i stort sett de flesta helger året runt. Går man dit nu, just NU, t ex kommer samma klientel vara där, dvs. drägg bestående av spännbögiga arabiska ungdomar, antal negrer, dylik narkotikahandel, ungdomar som är där för att gruppera sig (ungefär som djur) i förhållande till andra ungdomar - beredda liksom på bråk när som helst (dessa ungdomar består till 99.9% av MENA-blattar och negrer).

Och då är ändå inte andra vackra grupper nämnda, såsom marockanska gatuvuxna (opålitliga figurer som spelar 14-17-åringar då de tas/kollas av snuten, såna som pk-media felaktigt kallar för gatubarn - personer som i realiteten är 18-25 år, oftast runt 20-21 år), alla illegala afghaner och vidare alla romska element (tiggare, scamfolk, åldringsrånare etc).
Citat:
Ursprungligen postat av Ojsan.Cunt
City, där vid centralen och Sergels torg, är mest ett stort jävla MENA-rövhål.

Ja. Så där ser det faktiskt ut året runt där, nattetid. Inte bara under festivaler.

Möjligtvis är antal invandrare något mer under festivaler, men förhållandet mellan svenskar och invandrare är ungefär detsamma.

Så var det inte förut. För ett par decennier såg man många svenskar där, nattetid. Men de verkar numera hålla sig undan city. Invandrare från Mellanöstern, Afrika och Centralasien har helt tagit över området. Detta kryddat med en och annan zigenare.

Hjärtat av Stockholm känns inte som svenskt längre. Åtminstone inte på natten.
Citera
2017-09-27, 01:29
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsurewasntme
Ungefär sådär har det i och för sig varit sedan 90-talet i samband med festivaler i Kungsan. Har visserligen aldrig varit där eller på plattan efteråt, men läst tidningarna, kollat tv och hört av andra. Kan tänka mig att inget ändrats. Möjligen mindre kvantitet bråkstakar från förorten, men ändå.

Fast nu ser det ut så där året runt där. Kring city.

Araber, somalier, subsharaafrikaner, marockaner, afghaner, zigenare mm. I en salig blandning.
Citera
2017-09-27, 08:49
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Ja, du ljuger. Punkt.
Ljuger om vad? Du verkar inte ha alla hönsen hemma.
Citera
2017-09-27, 09:18
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Fast nu ser det ut så där året runt där. Kring city.

Araber, somalier, subsharaafrikaner, marockaner, afghaner, zigenare mm. I en salig blandning.
Ja, typ. Stöket härjar fritt. T ex den numera helt öppna droghandeln. Plocka bort alla som inte får vara kvar i Sverige. På med hårdhandskarna mot resten. Sy in. Statuera exempel. Vad fan mer kan man göra?
Citera
2017-09-27, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
SD är till för att normalisera invandringskritik i ett sjukt vänsterliberalt globalist-land. SD kommer inte rädda Sverige, men dom har lyckats så ett frö i många människors huvud.

Vad spelar det fröet för roll om de ändå slickar judeanus kl 2 sekunder o tolv? Vi behöver revolution igår, inte så bögfrön som ska gro i 140 år.
Citera
2017-09-27, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ljuger om vad? Du verkar inte ha alla hönsen hemma.
Nu får u tänka till ordentligt och försöka lista ut det.
Jag kan hjälpa dig om du inte listat ut det efter en vecka.
Citera
2017-09-28, 23:43
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Nu får u tänka till ordentligt och försöka lista ut det.
Jag kan hjälpa dig om du inte listat ut det efter en vecka.
Du är så dum att jag inte finner ord. Oh well, jag ger upp.

En sista gång: jag pratar om festivalerna i kungsan innan skolstart. De har alltid varit sjabbiga. Du jämför med Vattenfestivalen och andra "festligheter" - läs Pride, det går inte att jämföra. Okej? Gonatt.
Citera
2017-09-28, 23:53
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Du var aldrig där då...och inte varit där nu.
Du vet alltså ingenting hur verkligheten ser ut i vår huvudstad.
Men ändå kände du dig manad att skriva.
Vad vill du att vi skall ta för slutsats av din analys tror du?
Det var allmän kännedom då. Sök lite i mediaarkiv om du orkar. Eller prata med folk från Stockholms innerstad som var unga när "festivalerna" började och kommer ihåg. Från början var det ett försök att stävja lösdrivande ungar som åkte in till stan och bråkade. Jag gick inte till experimentet eftersom jag visste hur det kunde se ut vanliga kvällar i Kungsan, utan festival. Inte så sugen på att hänga där buset koncentrerades till en och samma jävla park med omnejd. Många kompisar som var där dock. En del fick spö, någon blev rånad osv osv. Analysera det käre proffstyckare.
Citera
2017-10-02, 04:42
Bannlyst
Citat:
Du är så dum att jag inte finner ord. Oh well, jag ger upp.

En sista gång: jag pratar om festivalerna i kungsan innan skolstart. De har alltid varit sjabbiga. Du jämför med Vattenfestivalen och andra "festligheter" - läs Pride, det går inte att jämföra. Okej? Gonatt.
Bra att du erkänner.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in