2017-09-24, 13:25
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Jävla satans skithåla. Är det där Sveriges huvudstad? Bra jobbat!
Ungefär sådär har det i och för sig varit sedan 90-talet i samband med festivaler i Kungsan. Har visserligen aldrig varit där eller på plattan efteråt, men läst tidningarna, kollat tv och hört av andra. Kan tänka mig att inget ändrats. Möjligen mindre kvantitet bråkstakar från förorten, men ändå.

Edit: Polisen var hårdare så ingen tjafsade på samma sätt när de kom.
Citera
2017-09-24, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsurewasntme
Ungefär sådär har det i och för sig varit sedan 90-talet i samband med festivaler i Kungsan. Har visserligen aldrig varit där eller på plattan efteråt, men läst tidningarna, kollat tv och hört av andra. Kan tänka mig att inget ändrats. Möjligen mindre kvantitet bråkstakar från förorten, men ändå.

Det är otroligt mycket värre nu. Vattenfestivalens nätter var ingenting mot hur det är nu.
Citera
2017-09-24, 14:37
Bannlyst
Citat:

Varför skriver du så mycket skit?

Åk till Vasagatan och titta själv på lördag- och söndagnätterna. Det där är inte längre bra platser alls för unga kvinnor att vara på. Som svensk man går man bara och gapar över att det just där och då kryllar av framförallt afrikaner och hazarer, samtliga män i grupper om 4-6 personer.
Citera
2017-09-24, 15:22
Medlem
Hemsk video men knappast förvånande. Importerar man MENA så får man MENA också, en ganska enkel ekvation. Och såhär illa var det absolut inte på 90-talet. Det var under Reinfeldts tid som det stora förfallet började, som förvandlande den en gång så vackra staden Stockholm till ett av europas största utedass.

Bor själv i en närförort och besökte ofta innerstaden förr i tiden för shopping och nöjen. Otänkbart nuförtiden. Besöker inte innerstaden ens under dagtid nuförtiden om jag inte absolut måste.

Stockholm är en förlorad stad ☹️
Citera
2017-09-24, 15:37
Medlem
Man blir äcklad. Fan hur det ser ut.

Vakna för helvete, alla etniska svenskar. Ta tillbaka er framtid. Bry er.

https://nordic.altright.com
www.motpol.nu
www.samnytt.se
www.friatider.se
www.samtiden.nu
www.nordfront.se
https://boards.4chan.org/pol/

Lyssna på nationella poddar och sprid ordet.
Citera
2017-09-24, 17:36
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:

Du var aldrig där då...och inte varit där nu.
Du vet alltså ingenting hur verkligheten ser ut i vår huvudstad.
Men ändå kände du dig manad att skriva.
Vad vill du att vi skall ta för slutsats av din analys tror du?
Citera
2017-09-24, 18:13
Medlem
Man kan ju hoppas på att det blir som i Burma. Några musulmaner ur en muslimsk minoritetsgrupp besköt en polisstation och då rann bägaren över.
400 000 muslimer har fått fly Burma på bara någon månad, tvingas nu bo i flyktingläger i Pakistan. Om de stannar möter de stridsvagnar och attackhelikoptrar.
Med andra ord går det att ta tag i problemet även i Sverige men det krävs riktiga vikingamän och inga PK-hens. Ge det några år till av kaos och sedan en tändande gnista.. När landet sedan är rensat blir det folktribunal vid Mora Stenar.
Citera
2017-09-24, 20:06
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Vid nyårsskiftet 2016-2017 drog jag själv in till stan och kollade runt lite i samma kvarter och det såg ut ungefär likadant då. Nästan enbart muslimer överallt, och några vilsna svenska småflickor. Och poliser förstås.

Det är helt otroligt hur dramatiskt stadsbilden har förändrats på så kort tid. Särskilt nattetid.

Fy fan vad lessen man blir när man ser hur ungdomsgängen tagit över hela stadsbilden.
Men jag tror inte 08 är ett undantag, sprider sig över hela landet nu...
I fredags kväll (sent) var det tydligen våldsamt utanför Donken i Växjö, med många ungdomar inblandade, hittar dock inte artikeln i lokalpressen, redan borta???
Väldig ofta bråk med ungdomsgäng nattetid verkar det som.

Tyvärr många äldre som inte vågar gå ut sent på kvällen, och jag håller med dom, underviker helt större städers stadskärnor sent på kvällarna nummera.

Det "nya Sverige" : Tack reinfeldt!
Citera
2017-09-25, 06:59
Medlem
RutledgeWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Varför skriver du så mycket skit?

Åk till Vasagatan och titta själv på lördag- och söndagnätterna. Det där är inte längre bra platser alls för unga kvinnor att vara på. Som svensk man går man bara och gapar över att det just där och då kryllar av framförallt afrikaner och hazarer, samtliga män i grupper om 4-6 personer.

Inte bara unga kvinnor, utan kvinnor överlag då dessa horder av närhetstörstande grabbar tafsar och våldtar allt.
Citera
2017-09-25, 13:07
Medlem
maxorrs avatar
Va bra Verkar som vi alla svenskar är överens att sån här kreverande miljö och livsvillkor kan vi helt enkelt inte acceptera och det utrotar oss och vi avser då att deportera invandringen till hög grad humant iaf löpande. Vilket parti ska man rösta på som har utlovat kravet på att deportera många invandrare genom återställa Sverige till ett normalt samhälle som förr istället en krigszon inom snar framtid. Är det fortfarande SD som gäller eller? Lovar dom det då och göra som 99% majoritet av svenskar vill att dom ska göra genom att deportera jättemånga invandrare och stoppa mottagandet helt? Om dom inte gör det kallas det väl svek, lögn, landsförrädare mm fula ord och kan vi medborgare ingå i då en militant motståndsrörelse eftersom vi dominerar att vidta åtgärder som inte genomförs humant att inte Sveriges ska rånas ifrån oss?
Senast redigerad av maxorr 2017-09-25 kl. 13:26.
Citera
2017-09-25, 14:03
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vreksolteo
SD-bögar och andra duktiga idioter vill ju ha kvar det här.

Jag säger ju att deportering är den enda lösningen. Men fortsätt rösta SD och tro att ni gör någon jävla skillnad.
SDs politiska strategi grundar sig i verkligheten, till skillnad mot fjollorna i slips och skjorta som kör pride-parad i tid och otid, då ni är så tappade att ni tror att er blotta närvaro gör att vem som helst tappar förståndet och blir nasse. Get real. Klipp dig och skaffa en vettig sysselsättning jävla hippie!
Citera
2017-09-25, 16:20
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Du var aldrig där då...och inte varit där nu.
Du vet alltså ingenting hur verkligheten ser ut i vår huvudstad.
Men ändå kände du dig manad att skriva.
Vad vill du att vi skall ta för slutsats av din analys tror du?

Bönder överlag är otroligt naiva och politiskt korrekta. Jag som är från Stockholm och flyttat ut på landet blev i början shockad över lantisarnas naivitet. Många kvinnor här ute samlar ihop pengar till Hazarboenden eller hjälper till på olika sätt. Sedan blir de shockade när någon blir rånad av samma Hazarer. De förstår verkligen inte hur illa det är ställt i de invandringstäta områdena i Sverige.

Under den stora våldtäktssommaren 2016 förhindrade en vän till mig två våldtäkter under två respektive kvällar, det är mer eller mindre kaos med stora gäng som drar efter tjejerna som ska hem i tunnelbanan. Det är ännu värre i år fast i år har feministerna slutat rapportera om de eskalerande våldtäkterna.

Det är faktiskt 2017, dvs ni tjejer får antingen vänja er att bli gängvåldtagna eller gå i grupp med några tuffa män i områden där ni inte är trygga. Som sagt, folkhemmet är borta, det är faktiskt 2017, inte 80-talet längre, förvänta er inte att kunna gå hem själva längre. Särskilt inte om tio år. Jag har dock bevittnat att unga män börjat tuffa till sig i Stockholm, folk överlag har tuffat till sig (utom de som lever i de allra mest priviligierade områdena, typ Djursholm eller Södermalm)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in