Citat:
Ursprungligen postat av
SvartChili
Jag är öppen med det men jag behöver alltid försvara mig och flashback. Många associerar fb till knark, rasism, otrevliga uthängningar och hat mot kvinnor.
Då är det av vikt att möta det, debattera emot eller för.
Kvinnor är definitivt inte alltid offret även hon är en hatare. Skillnaden är att kvinnan slår mannen, vänder sig om och skriker, han slog mig och så blir hon ett stackars offer och mannen skurken. ( fittigt beteende) utan att hon själv får ta sitt ansvar över det inträffade och hon gör det inte heller och har samhället på sin sida. Lika fittigt beteende i samhället för övrigt.Samma fittighet bland politiker.
Av vikt då att få möta detta. Som kvinna avskyr jag vårt " fittiga beteende"
Även vår fittighet mot varandra. Skitsnack och din jävla fitta snack.
Invandrarproblem man älskar att kalla rasism är också bra att kunna få rota i.
Knark förekommer överallt även drogen alkohol. Bra att kunna få rota i det också.
Sådan bild av flashback levererar jag när jag hör någon diskutera ämnet. Talar om att det finns allt annat än den bilden.
Du har din chans att kunna försvara det eller gå emot det.
De här samtalen som förs här inne är något som verkligen borde existera i samhället där allas ord, frustration samt åsikter om saken borde vara en naturlig del i debatter som förs, alla skall få delta eftersom det handlar om oss alla.
Att då trycka på helt krasst att forumet är rasism, kvinnohat, är en mycket förenklad version av det hela.
Du vill väl möta dem / det du talar om eller vill du endast ha medhåll tex?
Jag har valt att ge bilden av flashback som den är och vill att folk själva skall bilda sin egna uppfattning om saken utan andras tänkande ÅT dem.
Viktigt för mig. Därav min öppenhet om mitt medlemskap. Mina nära och kära vet mitt namn här inne och vet mina åsikter. Ber dem läsa mina kommentarer. Rätta mig, skälla på mig, reagera som de vill.