Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-22, 10:44
  #85
Medlem
Qebuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Hänger inte alla på Flashback som vill få snabba nyheter om det senaste?

Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Tror inte det.
Eh, jo.

Är öppen om att jag hänger här och skriver här om Flashback kommer på tals. Vad mitt användarnamn är säger jag däremot inte till någon.
Citera
2017-09-22, 10:56
  #86
Moderator
Sun Rulers avatar
De flesta bekanta känner till det och har många vänner IRL som också hänger här på forumet samt känner till mitt nick.
Citera
2017-09-22, 11:07
  #87
Medlem
ArsenalRamboRamseys avatar
Jag säger att jag läser på flashan men säger inget om konto. Trololol.
Citera
2017-09-22, 11:39
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Flashback är som onani.

Alla gör det men ingen nämner det.

Bra idé! Det ska jag börja med.


Edit: Nja, enbart delvis en god idé.
__________________
Senast redigerad av MariaSofia 2017-09-22 kl. 11:47.
Citera
2017-09-22, 11:52
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
De flesta av mina bekanta hänger här så det är liksom inget märkvärdigt i mina kretsar. Däremot är det bara två (min morbror och min bästa väninna) som känner till mitt användarnamn.

Lite så med mitt förra nick. Det berättade jag om för att liksom bevisa att någonting verkligen hade hänt... men nej, vissa vill ju inte förstå och då kan man ju hålla på med förklaringar i det oändliga. Eller? Eller så kan man inse "att man alltid skriver för en minoritet" och vara nöjd med det. Ytterst nöjd. Emellanåt rent av lycklig.
Citera
2017-09-22, 12:16
  #90
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Själv kan jag säga att jag pratar vitt och brett om detta, jag är stolt för att vara FB:are. Mycket för att försöka normalisera forumet bland familj, släkt, vänner och bekanta i avsikt att kanske öppna någons ögon för verkligheten. I yrkeslivet är det dock tabu, vill inte diskutera vare sig politik, religion eller annat som kan hämma framtida möjligheter. En strategisk snarare än feg handling, ser jag det som. Jag är inte på arbetsplatsen för att missionera. Dock kan jag visa missnöje och hugga till om det blir PK på tal. Men det är faktiskt djävligt ovanligt numera.

Hur funkar det för er? Hur öppna är ni med ert FB:ande? Smyger nu för frugan eller äkta maken? Eller är ni liksom jag stolta och uppmuntrande, åtminstone privat?
Öppen men har inte berättat användarnamnet annat än till närmsta kretsen.
Citera
2019-07-17, 20:03
  #91
Medlem
Jag är ganska öppen med det, kanske inte så att jag tar upp det från ingenstans men om man kommer in på ämnet på något sätt så har jag inget problem med att berätta det. Inget att känna skam för enligt mig.
Citera
2019-07-17, 20:15
  #92
Medlem
nerdnerds avatar
Att nämna IRL att man hänger på FB är oftast Off Topic, så OM jag ändå nämner det ger jag mig själv en 0.03-varning.
Citera
2019-07-17, 22:40
  #93
Medlem
MrBulldoggs avatar
Jag är väldigt öppen med det och har t.o.m. en knapp med FB-katten på jackan, mitt mellan hakkorset och Rör Inte Min Kompis-märket. Det är aldrig någon som höjt på ögonbrynen det minsta.
Citera
2019-07-19, 16:18
  #94
Medlem
Öppen med att jag hänger här, men lär aldrig avslöja mitt användarnamn.
Citera
2019-07-20, 13:26
  #95
Medlem
Mulla Krekars avatar
Är helt öppen, t.ex. har jag skapat tråden; (FB) Kriminellt i Ängelholm

Alla vet vem "Mulla Krekar" är, t.ex. så brukar vänner på Facebook som kollar i tråden tipsa o sånt, o jag har en länk på min blogg till den tråden, samt en tråd till; http://richardsvardag.blogspot.com/
Citera
2019-07-20, 13:46
  #96
Medlem
Jag är helt öppen om att jag är aktiv här, det enda jag inte berättar för någon öht är under vilket namn. Det håller jag alltid för mig själv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback