2017-09-20, 22:49
Medlem
Buffymyloves avatar
Har träffat en man som var välsignad i det området. Det krävde möjligen lite mer uppvärmning men man vänjer sig vid varandra. Sedan så är längd och tjocklek ju olika saker. Extrem längd blir besvärligt i vissa positioner.
2017-09-21, 01:57
Medlem
När dom väl passerat 30 och fött sitt första barn så är "lagom" inte längre på tapeten.
2017-09-21, 02:01
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Har träffat en man som var välsignad i det området. Det krävde möjligen lite mer uppvärmning men man vänjer sig vid varandra. Sedan så är längd och tjocklek ju olika saker. Extrem längd blir besvärligt i vissa positioner.

Tror det hade varit intressant för Flashback pöbeln om du kunde ge en procentsats på hur många som är storkukade av de 500 du träffat.

För övrigt är det en jävla sorg att vara storkukad och inte kunna bli avsugen utan att få den söndertrasad av tänderna av mer än bredkäftade kvinnor.
2017-09-21, 07:13
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BennyBandana
Tror det hade varit intressant för Flashback pöbeln om du kunde ge en procentsats på hur många som är storkukade av de 500 du träffat.

För övrigt är det en jävla sorg att vara storkukad och inte kunna bli avsugen utan att få den söndertrasad av tänderna av mer än bredkäftade kvinnor.
Jag har inte haft umgänge med 500. Förstår att du vill tro det men så är alltså inte fallet och inte Heller relevant. Och för de flesta verkar det vara längden som ställer till det då det inte är så njutbart att få livmoderntappen rammad.
2017-09-21, 11:05
Medlem
Bennermanns avatar
jag har en stor druling på 22 cm.. typ 15 omkrets. har nyss träffat en tjej där allt klickar utom sexet som är o.k.. Hon ogillar lite att den är stor och hon får ont vid varje samlag. Jag tycker samtidigt inte att det är så skönt att penetrera henne, hon är helt enkelt inte jätteskön...

Min erfarenhet annars är att den absoluta merpartern av tjejer som jag har träffat har gillat min k*k väldigt mycket.. Men det är ju ett "samspel".. Känns bara lite tråkigt om allt klickar BRA utom sexet som är o.k... Hur har ni andra tacklat en sån grej?
2017-09-21, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Du får berätta!

För att passa ämnet bättre vill jag säga att min under-medel-penis alltid har fungerat och saliggjort kvinnor under snart fyra decennier!
Storleken är verkligen inte något viktigt.
Men nu får någon över-medel ta över och berätta!

Dr-Phil skulle lutat på huvudet och sedan skulle han sänkt tonläget och sagt så sympatiskt han bara kunde att det där är första steget innan man skriver på skilsmässopapperna.
Kanske dags liva upp sexlivet, ta med frugan till någon hardcoreswingerdingerklubb.

Men helt ärligt skulle jag satt henne på övningar.
2017-09-21, 18:34
Medlem
PalaceRoyales avatar
En stor kuk är endast en fördel. De kvinnor som tycker det är jobbigt är inte tillräckligt upphetsade, och är säkert vana att släppa till utan något större engagemang. Jeeez, fittan är ju extremt töjbar! Tänk dig att den är gjord så att ett bebishuvudkropp ska igenom! En lång och smal kuk är däremot mindre önskvärt.
2017-09-21, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalaceRoyale
En stor kuk är endast en fördel. De kvinnor som tycker det är jobbigt är inte tillräckligt upphetsade, och är säkert vana att släppa till utan något större engagemang. Jeeez, fittan är ju extremt töjbar! Tänk dig att den är gjord så att ett bebishuvudkropp ska igenom! En lång och smal kuk är däremot mindre önskvärt.

Nej fy för grova kukar. Bara för att en "bebishuvudkropp" kan komma ut ur min fitta innebär inte det inte att grova kukar inte gör ont.
2017-09-21, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Nej fy för grova kukar. Bara för att en "bebishuvudkropp" kan komma ut ur min fitta innebär inte det inte att grova kukar inte gör ont.

Vad exakt är en "bebishuvudkropp"? Låter obehagligt på något sätt. Sjukt. Är du sjuk? Nej det tror jag väl inte att du är.

Men grova kukar ska det vara, det får du höra från varje ärlig kvinna. Även män tänder på grova kukar, varför tror du porrstjärnor är grovkukade?
2017-09-21, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LysandeUtsikt
Vad exakt är en "bebishuvudkropp"? Låter obehagligt på något sätt. Sjukt. Är du sjuk? Nej det tror jag väl inte att du är.

Men grova kukar ska det vara, det får du höra från varje ärlig kvinna. Även män tänder på grova kukar, varför tror du porrstjärnor är grovkukade?

Undrar jag med. Citerade PalaceRoyale så han får förklara det.

Jag är kvinna och vet vad jag vill ha, och det är inte grova kukar.
2017-09-21, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Undrar jag med. Citerade PalaceRoyale så han får förklara det.

Jag är kvinna och vet vad jag vill ha, och det är inte grova kukar.

Låter fortfarande besynnerligt oavsett vem som myntade detta bisarra uttrycket.

Är du säker på att du är kvinna då? Är du självidentifierad kvinna eller kvinna med fitta?
Tror du kvinnan på min avatar skulle varit lika lycklig om hon hade en liten kuk dinglande framför sig?

Varför är det fel med grov kuk?
2017-09-21, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LysandeUtsikt
Låter fortfarande besynnerligt oavsett vem som myntade detta bisarra uttrycket.

Är du säker på att du är kvinna då? Är du självidentifierad kvinna eller kvinna med fitta?
Tror du kvinnan på min avatar skulle varit lika lycklig om hon hade en liten kuk dinglande framför sig?

Varför är det fel med grov kuk?

Andra stycket är bara tramsande.

Att det är obehagligt att ha den i sig, att jag blir öm efteråt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in