2017-09-20, 21:51
Medlem
Fuggetabowdits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysandeUtsikt
Det där är inget du ska behöva stå ut med. Ordinera yoga eller annan gruppträning på gymmet, bästa vore om hon kunde börja styrketräna i allmänhet och ägna sig åt knipövningar i synnerhet. Men det är få kvinnor som klarar av att ta emot denna uppmaning utan att få alla sina feels kränkta.

Gå inte och håll det för dig själv och anklaga dig själv utan ta tjuren i hornen och ta upp diskussionen!
Undrar om inte du radikalt missuppfittat hans inlägg.
2017-09-20, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggetabowdit
Undrar om inte du radikalt missuppfittat hans inlägg.

Jajajaja misstolkade, han har inbillat sig själv att det var lite skämtsamt. Men innerst inne gnager det i honom. "Varför säger hon så, har hon börjat fundera på att ta sig an en negerhingst".

Nej det var inget skämtsamt i det hon sa och det vet han!
Angrip problemet och sätt henne att åtgärda det verkliga problemet i stället för att hitta på massa språklekar.
Senast redigerad av LysandeUtsikt 2017-09-20 kl. 21:57.
2017-09-20, 21:59
Medlem
Fuggetabowdits avatar
Citat:
Jajajaja misstolkade, han har inbillat sig själv att det var lite skämtsamt. Men innerst inne gnager det i honom. "Varför säger hon så, har hon börjat fundera på att ta sig an en negerhingst".

Angrip problemet och sätt henne att åtgärda det verkliga problemet i stället för att hitta på massa språklekar.
Talar du utifrån självupplevda erfarenheter? Hur liten kuk har du som känner igen problemet så väl?
2017-09-20, 22:03
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:

I vilket fall som helst upplever inte JAG storleksförändringarna som ett problem, då jag har sex med hela kroppen och känslorna!
2017-09-20, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggetabowdit
Talar du utifrån självupplevda erfarenheter? Hur liten kuk har du som känner igen problemet så väl?

Ståtligt stor vit kuk som oljar sig själv när det är dags för verkanseld.

Men varför skulle han bara acceptera det, sätt henne på knipövningar och lär henne knäböja, vem vet, funktionaliteten kanske överträffar den hon uppvisade ens före det att hon avlade?
Det sägs att kvinnor som kniper sådär lagom mycket kan uppnå kraftigt förhöjd funkonalitet, varför tror du alla svåra hästtjejer knullar så mycket?
2017-09-20, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
I vilket fall som helst upplever inte JAG storleksförändringarna som ett problem, då jag har sex med hela kroppen och känslorna!

Berätta mer för mig om hur du lyckas träffa rätt i hjärtat på henne när ni idkar samlag och din penis penetrerar hennes våta vagina. Är du månne en självidentifierande postmodernistisk SJW?
Hur i all sin värld förändrar dina feels för henne hur själva fittan omsluter ditt manliga organ? Hör du hur det låter när du tar det i din egen mun?

Alltså jag är allt för att man har starka feels för varandra när man idkar samlag men det finns en fysisk dimension på detta hur mycket man än relativiserar det för sig själv.
2017-09-20, 22:09
Medlem
Centauris avatar
Är det jobbigt att vara tillsammans med en tjej med en enormt slapp vagina?

Storleken på penisar och vaginor är normalfördelade.

Stora penisar passar bättre ihop med stora vaginor och vice versa.
2017-09-20, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Är det jobbigt att vara tillsammans med en tjej med en enormt slapp vagina?

Storleken på penisar och vaginor är normalfördelade.

Stora penisar passar bättre ihop med stora vaginor och vice versa.

Berätta mer om hur storkukade alltid träffar sin rätta i form av en fladdermus just för honom. Speciellt med tanke på hur sent in i relationen könet ens exponeras.
Dessutom bör det finnas en stark faktor som gör att de storkukade är en bristvara på köttmarknaden så vad är nu din lösning för alla fladdrande fladdermöss där ute?

Annars har du helt rätt i att en normalfördelning alltid är bra att peka på. Alla borde kunna framkalla normalfördelningskurvan i huvudet när de sover. Då vore vår värld så mycket bättre.
2017-09-20, 22:16
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Berätta mer för mig om hur du lyckas träffa rätt i hjärtat på henne när ni idkar samlag och din penis penetrerar hennes våta vagina. Är du månne en självidentifierande postmodernistisk SJW?
Hur i all sin värld förändrar dina feels för henne hur själva fittan omsluter ditt manliga organ? Hör du hur det låter när du tar det i din egen mun?

Alltså jag är allt för att man har starka feels för varandra när man idkar samlag men det finns en fysisk dimension på detta hur mycket man än relativiserar det för sig själv.
Vi har varit gifta i många år, sex har inte längre den spänning som finns i början, vi gör det ibland för att det är fint att ligga med varandra.
Förspel och liknande är inte lika viktigt längre, vi vet redan vad vi ska göra, och somnar gott efteråt...!
2017-09-20, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Vi har varit gifta i många år, sex har inte längre den spänning som finns i början, vi gör det ibland för att det är fint att ligga med varandra.
Förspel och liknande är inte lika viktigt längre, vi vet redan vad vi ska göra, och somnar gott efteråt...!

Kan du gissa vad Dr-Phil eller expressens relationscoach och kombinerade sex-expert skulle kunnat ha svarat på det där? Har du ens den blekaste aningen om vad de skulle kunnat ha sagt?
Senast redigerad av LysandeUtsikt 2017-09-20 kl. 22:21.
2017-09-20, 22:30
Medlem
Fuggetabowdits avatar
Citat:
Ståtligt stor vit kuk som oljar sig själv när det är dags för verkanseld.

Men varför skulle han bara acceptera det, sätt henne på knipövningar och lär henne knäböja, vem vet, funktionaliteten kanske överträffar den hon uppvisade ens före det att hon avlade?
Det sägs att kvinnor som kniper sådär lagom mycket kan uppnå kraftigt förhöjd funkonalitet, varför tror du alla svåra hästtjejer knullar så mycket?

Vi män brukar kunna definiera storlekar i mått, något du av uppenbar anledning inte vill göra. Sen tycker jag det låter som att han har ett fungerande sexliv som han är nöjd med. Till skillnad ifrån dig som behöver bombastiska fantasier för att beskriva din oöverträffade sexdrift.

Då du tydligen känner alla hästtjejer är jag mer intresserad av hur du lyckats med det än hur du vet att de knullar så mycket.
2017-09-20, 22:46
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Kan du gissa vad Dr-Phil eller expressens relationscoach och kombinerade sex-expert skulle kunnat ha svarat på det där? Har du ens den blekaste aningen om vad de skulle kunnat ha sagt?
Du får berätta!

För att passa ämnet bättre vill jag säga att min under-medel-penis alltid har fungerat och saliggjort kvinnor under snart fyra decennier!
Storleken är verkligen inte något viktigt.
Men nu får någon över-medel ta över och berätta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in