Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-19, 22:56
  #1
Medlem
Tjabba. käkade ungefär 80-85 st på en gång. snälla säg om jag borde ringa 112 eller något, kallnar i huvudet och armar samt ben. hög puls
äter ritalin 70 mg vanligtvis, väger ungefär 40 kg och är 150
har käkat rivo i några dagar minst 6-15 per dag, köpt 100 burkar
__________________
Senast redigerad av yungbira 2017-09-19 kl. 22:58.
Citera
2017-09-19, 22:58
  #2
Medlem
vreksolteos avatar
Ska egentligen inte vara någon fara.
Citera
2017-09-19, 23:28
  #3
Medlem
mm säkert du e fucked du ska in nu!!!
Citera
2017-09-19, 23:32
  #4
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yungbira
Tjabba. käkade ungefär 80-85 st på en gång. snälla säg om jag borde ringa 112 eller något, kallnar i huvudet och armar samt ben. hög puls
äter ritalin 70 mg vanligtvis, väger ungefär 40 kg och är 150
har käkat rivo i några dagar minst 6-15 per dag, köpt 100 burkar

Försök spy om du inte har gjort det.
Jag har ingen aning om det är livsfarligt eller inte.
Är du själv? när tog du dom?
Citera
2017-09-20, 07:51
  #5
Medlem
Hoppas folk tänker själva med hjärnan å inte går på allt. Rivotril = ikto är clonazepam, en extremt stark benso som inte kan övrrdoseras utan väldigt stora risker för tex hjärtstopp. Ikto e starkt muskelavslappnande, hjärtat är oxå en muskel. Då ikto finns från 0,25 mg och maxdosen är 2 mg per gång finns inga möjligheter att ta de doser som står här. Om inlägget skulle va sant skulle texten för det första va oläslig, inte skrivet utan stavfel. Ikto är inget att flöddra på, alla överdoser på clonazepam är det 112 som gäller.
Citera
2017-09-20, 08:03
  #6
Medlem
Maxdosen för Rivotril / ikto per DYGN är väldigt låg dessutom. Clonazepam har en halveringstid på upp till 50 timmar.
Hitta inte på saker å skriv i drogforumet det kan leda till enorma risker
Citera
2017-09-20, 15:36
  #7
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbjork5
Hoppas folk tänker själva med hjärnan å inte går på allt. Rivotril = ikto är clonazepam, en extremt stark benso som inte kan övrrdoseras utan väldigt stora risker för tex hjärtstopp. Ikto e starkt muskelavslappnande, hjärtat är oxå en muskel. Då ikto finns från 0,25 mg och maxdosen är 2 mg per gång finns inga möjligheter att ta de doser som står här. Om inlägget skulle va sant skulle texten för det första va oläslig, inte skrivet utan stavfel. Ikto är inget att flöddra på, alla överdoser på clonazepam är det 112 som gäller.


says who?
Citera
2017-09-20, 17:23
  #8
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
says who?
Precis.
Ikto är ju en av dom populäraste benson på gatan.
Citera
2017-09-26, 03:58
  #9
Medlem
Fishdickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbjork5
Hoppas folk tänker själva med hjärnan å inte går på allt. Rivotril = ikto är clonazepam, en extremt stark benso som inte kan övrrdoseras utan väldigt stora risker för tex hjärtstopp. Ikto e starkt muskelavslappnande, hjärtat är oxå en muskel. Då ikto finns från 0,25 mg och maxdosen är 2 mg per gång finns inga möjligheter att ta de doser som står här. Om inlägget skulle va sant skulle texten för det första va oläslig, inte skrivet utan stavfel. Ikto är inget att flöddra på, alla överdoser på clonazepam är det 112 som gäller.
Nja du verkar överdrivs något. Klart man kan ta dom doserna. Jag själv har likt flera jag känner tagit en hel burk ikto. Har man gått på det kan man få rätt svag effekt. Man kan tänka sig nästan en burk skulle göra en helbäng, kändes inte så, men var säkert påverkad. Brukar inte mediciner destruktivt på det sättet längre dock.

OnT Bara ikto och inget annat? Kan vara hellugnt men det kan vi omöjligt svara på med den infon än sök hjälp. Hoppas det gick bra!
Citera
2017-09-27, 18:09
  #10
Medlem
gjort liknande förlorade balansen, i flera dagar efteråt och ramlade omkull utan käpp att stödja mig på och slöddrade som ett fyllo i flera dar men sov som fan.(andra gången) kom jag till sjukan och de gav de mig bara kol, så jag skulle spy upp allt. men som benzofucked jag var blev jag tagen på bar gärning med att försöka sno med mig skit från akutrummet och drack ur en hel flaska medgel när de försvann från akutrummet, och likaså men det gick över kanske en vecka senare. notera att de här är två tillfällen jag slängt i mig hela kartor med rivotril. sen vid tredje tillfället det hände hände ingenting alls fick inte något förutom ett kort rus.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback