Jo du fr tycka vad du vill. Jag har arbetat med musikproduktion i mnga r i allt frn producent till eget artisteri. Har haft utgivning p flera bolag. Men det ska inte behva vara relevant i en trd i detta forum p Flashback. Alla ska kunna ge sin personliga feedback.
Det r s att dina strsta brister r att du inte kan hantera ljud p ett intressant stt. Att jag (och frmodligen 99.9% av alla vriga) tycker att det lter musikaliskt skit r ju enligt smak. Men registrera din musik och lgg upp den p Spotify d s fr du vl svart p vitt i hur mycket folk spelar skiten.
Som sagt r det talangmssigt i niv med det Youtubeklipp jag lnkade i brjan (som fortfarande gr att se). Hade hon bara sttt hemma i duschen och gnisslat s hade ingen haft feedback p det. Men hon gav sig ivg fr att visa upp sig och d r det relevant att de r rliga mot henne. Du la upp den hr trden i den hr forumdelen och d r det relevant att vara rlig mot dig.
Hon i Youtubeklippet lter skrp och din musik lter skrp. Bde du och hon kan vara trevliga mnniskor men ni ska pyssla med annat. I ditt fall s hoppas jag att du inte gr p knarket igen fr det r bara frlorarbeteende.
Nu r det dock inte samma anvndarnamn som har startat trden men eftersom du skriver som du gr s antar jag att det r samma person. Du skriver "min musik" om trdens musik.
Men fr all del, fortstt lgga upp skrp som ingen vill hra. Det r helt okej. Den som inte gillar det kan ju bara lta bli att lyssna p skiten.