2017-09-30, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Troll? Annars så kan du ju bevisa motsattsen.

Det du sysslar med är just det mansförtryck somgett upphov till den här tråden.

Det är du som har kommit med ett påstående, så det är du som bär bevisbördan, inte jag.
2017-10-01, 00:35
Medlem
Vet inte om detta stämmer för jag är tjej men kan säga att om det är till någon tröst så känns det inte så kul för mig heller. Det enda jag vill ha är en kille som jag har kul med och som jag kan dela livet med, one night stands och liknande har aldrig intresserat mig för jag behöver en känslosam connection för att njuta av sex. Problemet är att runtomkring i min omgivning hör jag bara om killar och tjejer som ligger runt. Ingen verkar vilja commita till någon. Detta gör mig sjukt ledsen och jag har inte vågat testa att dejta ens sen jag gick ur mitt 5-åriga förhållande i april i år.
Vet inte riktigt vad jag ville med detta inlägget, mer visa att det inte är så kul för oss tjejer alltid, då det verkar som att killar hellre vill ha kvantitet än kvalitet och jag vet själv att jag är en jättebra flickvän men tyvärr verkar få killar nuförtiden vilja ha ett förhållande (kan ju förstås bara prata för mig själv men tror fler känner samma)
2017-10-01, 00:40
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lekstuga99
Vet inte om detta stämmer för jag är tjej men kan säga att om det är till någon tröst så känns det inte så kul för mig heller. Det enda jag vill ha är en kille som jag har kul med och som jag kan dela livet med, one night stands och liknande har aldrig intresserat mig för jag behöver en känslosam connection för att njuta av sex. Problemet är att runtomkring i min omgivning hör jag bara om killar och tjejer som ligger runt. Ingen verkar vilja commita till någon. Detta gör mig sjukt ledsen och jag har inte vågat testa att dejta ens sen jag gick ur mitt 5-åriga förhållande i april i år.
Vet inte riktigt vad jag ville med detta inlägget, mer visa att det inte är så kul för oss tjejer alltid, då det verkar som att killar hellre vill ha kvantitet än kvalitet och jag vet själv att jag är en jättebra flickvän men tyvärr verkar få killar nuförtiden vilja ha ett förhållande (kan ju förstås bara prata för mig själv men tror fler känner samma)
Hur gammal är du? Sedan vill jag höra din "take" på vad känslosam connection är om du inte har något emot att berätta.
2017-10-01, 12:21
Medlem
Det här är ju rena WT-tråden. Män som klagar och gnäller på kvinnor och deras fittiga krav och kvinnor som i jämförelse verkar rätt vettiga.

Jag har en jättefin tjej som jag har hängt ihop med i drygt 2 år. Vi träffades inte på något konstlat sätt som på tinder eller motsvarande. Nätdating är för desperata alfawannabees och kvinnor med dåligt självförtroende eller totalkraschade hjärnor. Ibland får man doppa men livet handlar inte om det. Livet är det som pågår medans man är sysselsatt med en massa annat (John Lennon).

Feminister behöver inte vara fuckade, det är södermalmstjejer som det lyser FY, FI, ur ögonen medan de kör snacket om könsneutraliserade miljöer och tredje kön. Genushysteriker gör sig icke besvär, tror ingen kille är riktigt het på dem om han inte är en riktig loser big time. Jag menar, om hela hans könsidentitet ifrågasätts där kuken anses vara ett patriarkatets djävulsverktyg, kan det omöjligen göra någon kåt.

Själv skulle jag emellertid aldrig spinna igång på någon feministisk gaphals med orakade armhålor.
2017-10-01, 13:27
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lekstuga99

Finns horder av killar i Sverige som skulle göra allt för ett förhållande men dom ser ni inte. Det blir alltid lite komiskt att läsa inlägg som dessa. Ja, det är svårt att få en topp 5% alpha att stadga sig men leta utanför det så finns det hur många som helst. Men för de flesta verkar det inte vara aktuellt.
2017-10-01, 18:22
Medlem
Mooons avatar
Gå bara in på IKEA eller närmaste större köpcenter en helg och du kommer att se horder av ordinära killar som går hand i hand med tjejer om de inte är upptagna med att dra barnvagnen med deras gemensamma barn.

Så självklart finner pojke sin flicka hela tiden!

Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Finns horder av killar i Sverige som skulle göra allt för ett förhållande men dom ser ni inte. Det blir alltid lite komiskt att läsa inlägg som dessa. Ja, det är svårt att få en topp 5% alpha att stadga sig men leta utanför det så finns det hur många som helst. Men för de flesta verkar det inte vara aktuellt.
2017-10-01, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Gå bara in på IKEA eller närmaste större köpcenter en helg och du kommer att se horder av ordinära killar som går hand i hand med tjejer om de inte är upptagna med att dra barnvagnen med deras gemensamma barn.

Vem har förnekat det? Han sa väl bara att det finns horde av killar som skulle velat ha en tjej?
2017-10-01, 19:42
Bannlyst
Citat:

Klart som fan man ser par när man är i familjära ställen som IKEA ditt pucko.

Det finns dock en stor jävla mansbit i samhället som står utanför, som t.o.m. är nästintill isolerade. Men de väljer du att inte se va?

Och för hundrade gången, skriv inte dina jävla svar över citatet. Du är inte cool eller originell om du trodde så.
2017-10-01, 20:04
Medlem
Citat:

Korkat inlägg.
Ingen förnekar det. Problemet är att det finns många killar som står med kuken i hand, delvis p.g.a. en snedknullad demografi i Sverige som existerar tack vare feminister.
2017-10-01, 20:26
Medlem
Delvis har problemet att göra med att män har större sexdrift och söker sig i riktning mot kvinnor till 95 % medans kvinnor har en sexdrift men den är svagare och de är liksom tveksamma och funderar medans för männen är det ingen tvekan alls. Kanske 80% är inriktade på relationer av kvinnorna i dagens läge

Min förhoppning är evolutionen kan göra något och kvinnor kan känna mindre tveksamhet kanske komma upp till 90 % då skulle 10 % fler killar bli sexberikade.

En kanske allt för hoppfull önskan för det brukar alltid dyka upp hinder på vägen , ett klart hinder är invandringen. Där de tvingar kvinnor till att inte följa vad de vill.

Jag tror att det är en medveten strategi män ska ha det svårt få relationer och sex är det inte svårt måste vi skapa svårigheter , därav tar hit muslimer som också tycker det ska vara svårt , för männen behövs som krigare för att Gud ska vinna.

Hoppet är USA där skulle det kunna funka. Trump bygger muren , inga eller få män kommer dit medans en del kvinnor gifter sig in. Då skulle USA kunna bli det första land i Västvärlden där det skulle vara balans på partnermarknaden
2017-10-01, 21:14
Medlem
Mooons avatar
Människor söker sig till människor som liknar och tänker som de själva gör. Så problemet är snarare de socialt inkompetenta männen som står med kuken i hand och skrämmer bort kvinnorna och inte några små förkrympta svartmuskiga analfabeter som hellre knullar småpojkar och getter.

Citat:
Ursprungligen postat av awesome5
Korkat inlägg.
Ingen förnekar det. Problemet är att det finns många killar som står med kuken i hand, delvis p.g.a. en snedknullad demografi i Sverige som existerar tack vare feminister.
2017-10-01, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Nej du kanske har rätt, dock vet jag inte vad som är en "topp 5% alpha" och svårt att veta om jag riktar in mig på dom men det är tveksamt, jag brukar inte tycka dom klassiska "hunkarna" i t ex filmer ser så bra ut utan brukar mer fastna för killar som har nåt annorlunda, nåt speciellt. Men ja av snacket jag hör runt omkring mig är det väldigt vanligt att tjejer som ville ha nåt seriöst blir dissade av killar som iaf enligt vad jag tycker inte är några utseendemässiga fullträffar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in