Citat:
Ursprungligen postat av
Finisterre
Förstår du att Muellers uttalande via presstalesmannen är ett dokument? Mueller är den källa du efterfrågar. Det är därför dokumentärer på video kallas dokumentär. De dokumenterar vad som hänt, fastän de inte är gjorda av papper.
Du återkommer hela tiden till dina två idéer: att ett negativ ej kan bevisas, och att allt är möjligt i fantasins härliga värld. Har du tänkt på hur du ska landa när den här dokusåpan tar slut?
Nej det är det inte, det är bara officiellt dokument som kan bevisa en sådan sak.
Det är trots allt inte jag som gör detta påståendet om Mueller har debunka, kom med bevis eller så är du bara en lögnare.
Och nu ser vi bara lögnaren i dig, och du som var som objektiv enligt dig själv.
(Även dokumentärer, är det på så låg nivå du tror Mueller är?, då är du ovanligt korkad)
Men visst har dom sagt att utredningen inte kollar på det, men det kan också bara vara helt vanlig utredningstaktik och inte avslöja nått eller förvilla att man inte ens är där och kollar.
Saken är att du kan ha helt rätt i debunka, problemet är att en sådan existerar inte idag i fakta OCH i det officiella som ens stödjer dig det allra minsta.
Lägga orden i mun fungerar inte för dig, men jag förstår dig att du vill pratar om annat.
Och du har mina sympatier, kanske förankra nått i verkligheten först, sen tala?
Dock är det extremt intressant hur man blir så upprörd över detta rykte om Cohen och trumpen, och om Mueller kollar detta.
Så vi antar att det måste kollas närmare på, och vi vet ju sedan innan att det man påstår aldrig skett, sen brukar stämma(som tex man aldrig har träffat ryssar).
Och denna upprördhet gör mig mycket intresserad och riktar fokus av Mueller ska riktas hit(men han gör det troligtvis redan,
eller kanske tom är klar efter som sa dom inte kollade på det)
Som sen senare blir bekräftat av åtal, och allt började med "Nej, vi har ALDRIG träffat några Ryssar".
Man hade ALDRIG träffat Assange, man hade ALDRIG åkt utomlands och träffat Ryssar i smyg och sen ljugit om det.
Och sen blev det bekräftat och flera av dessa "Vi har aldrig....".
Är det någon som har koll på hur många ggr trumpnissar hävdat nått med Ryssland(träffar och annat som Mueller kan vara intresserad av, och som vi diskuterat) och att man inte aldrig någonsin gjort.
Och sen visat sig vara helt lögn och att man haft träffar och möten med Ryssar?
För den listan kan göras lång, och komemr bli MYCKET längre.
Dock så kommer vi inte få veta speciellt mycket innan utredningen är över(och man har bevisat att sekretessen är bra(Mycket bra tom), då man sällan säger nått om nått, mer än officiella saker), men först måste man ta hand och utreda all korruption och alla kriminella på vägen i POTUS med följe, och de är många.
Jag skulle inte förvåna mig alls om detta är en utredningsteknik och gjuta olja på vågorna av Mueller och team.
Precis som när man gav trumpen skrivna frågor, och lugna trumpen att det var över där för hans del.
En strategi som fungerade skitbra, då detta är ingen diskussionspunkt längre.
Men den som vet nått om sånt här, den vet att om det finns nått som behovs besvaras.
Så kommer aldrig någonsin ett papper med frågor räcka för Mueller, utan där funkar bara öga mot öga.
Och där vet vi redan att trumpen aldrig NÅGONSIN kommer klara av utan åka på mened för ljuga.
Ni kanske bör överväga debunka, för sånt kräver källor som bevisar det man påstår.
Annars är det bara skitsnack och en lögn, just för ni inte kan bevisa det är falskt.