Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Dina meningar är svåra att förstå. Bara för att DU säger att något är bevisat, är så självklart inte fallet. Inte ett enda fall har ännu avgjorts i domstol, mycket eftersom Mueller ständigt skjuter upp rättegångarna. Bara för att de "pekar på collusion" betyder det ingenting. Det ska avgöras i domstol eller så kommer utredningen läggas ner. En utredning ska avslutas när det är uppenbart att den bara är en politisk häxjakt. Så kommer också ske. Då kommer du klaga på Mueller.
Nej, Klyban. Du har själv otaliga gånger uttalat dig i skuldfrågan. Du tycker bara att alla som inte håller med dig, ska vara tysta och vänta på att utredningen ska bli klar. Vi har ju redan avklarat att du är en fascist så det ligger i din natur att vara hatisk mot de som inte håller med dig. Själv skriver du nästan dagligen fem till tio maniska inlägg om Trumps skuld, ondska och kriminella i administrationen. Detta trots att ingen blivit dömd.
Du är alltså sjäva definitionen av en skenhelig hycklare, Klyban.
Gick den upp till 100% integritet före eller efter hans medarbetare satt och raljerade på fyllan om utredningen?
Har inte ens sagt collusion existerar, det jag säger om och om och om och om igen..............
Är att vi får vänta på bevisen.
Men vi vet dock att INGA ryssar hade pratat med dom sa dom, men visade sig vara en lögn.
Lusigt nog är det nepotismen som gör att vi är här idag och bara republikaner inblandade i att vi nu har Mueller som utreder.
Så kanske sopa upp utanför egen dörr först?
Och detta eviga pratandet om att det ska gå så snabbt, är du verkligen så clueless hur lång tid utredningar och sånt här tar, verkligen?
Men vi får hoppas att en del rullar över om Trump, så vi verkligen får reda på vad som hänt.
Tycker du inte det vore bra om man fick alla korten på bordet och skeenden?
Eller ska Trump skyddas om det finns kriminella handlingar?
Svaret här kommer försegla en hel del för dig, så min gissning är att du undviker detta och ger oss ad hominems och lägger orden i mun på mig för ens klara svara.
Och om det visar sig collusion existerat och med 100% solida bevis.
Vad säger du då?
Det är en extremt intressant fråga faktiskt.