Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Jo jag håller med om att du är en hycklare som är så oerhört mot att utreda alla dessa illegala röster och hur Hillary, som stal valet från Bernie Sanders, också försökte stjäla presidentposten.
Vad gäller rysk inblandning i valet vet vi redan allt. Det var i det närmaste obefintligt.
Du vet allt i en utredning du har noll insyn i, hur resonerar du ihop den?
Jag kan hjälpa dig, det finns ingen resonemang, utan du bara blint säger tvärtom hela tiden.
Det krävs ingen eftertanke här ens, utan det är så du och dina Trumpnissekompisar fungerar.
Men vi andra väntar tills utredningen är slut, då vi inte kan ha den insyn du påstår dig ha.
Men visst sen kommer Mueller och slänger små smulor till oss, som lite åtal

Så ge dig till tåls, en dag kanske du kan säga du hade rätt, men den dagen är inte idag.
Lycka till påvisa hycklande.
Är inte emot några utredningar, varför skulle jag det för?
Sen har man utrett detta med valfusk många ggr, och det varit försumbart små antal har man kommit fram till, och knappast några 5 miljoner.
Men jag är för utredning om det är det du vill, men du kommer aldrig gilla resultatet.
Och under tiden låter vi Mueller fortsätta sitt arbete efter nyår, och eftersom Trump och administration är oskyldiga till allt

, så finns väl det ingen oro över utredningen.(men all aggression säger annat, mycket oroad skulle jag säga.)