Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Din user är reggad 2006 och min 2005 så jag vet.
Då vet du att det har skett väldigt stora förändringar sedan dess.
Och jag har sett väldiga förändringar på moderatorernas verktyg, något som inte syns utåt på samma sätt.
Skillnaderna mellan när jag först blev moderator och nu är rätt fantastiska.
Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Du håller alltså inte med admin i dennes trådstart?
Jag är rätt okunnig om programmering och programkod. Så jag kan inte säga någonting om dessa stora förändringar som han talar om i tråden.
Jag talar om de ändringar som man kan se utåt, och där var det som lanserades en ny design, där man gjorde några av de största förändringarna av forumets utseende på väldigt många år.
Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Som sagt, jag håller med dig i stort, även med det där om att mod inte ska redigera inlägg, men slira inte på faktan. Du blir mer trovärdig då.
Jag slirar inte på faktan, jag talar om det som jag vet och det jag ser. Det kan ha gjorts stora förändringar i koden, det har jag ingen aning om (och troligen inte du heller) men det som jag har sett är att forumet kontinuerligt förändras och förbättras, och som jag ser det så är dessa stora förändringar av koden något som kommer innebära att forumet kan fortsätta förändras och förbättras.
Jag är någorlunda säker på att ändringen i designen och utseendet på själva forumet inte hade så mycket med ändringarna i koden att göra. Men om jag har fel i det så beror det inte på att jag slirar på faktan (iaf inte medvetet) utan på att jag helt enkelt är okunnig om de exakta förändringarna.
Allt jag vet är att man tjatar på admins om förändringar och förbättringar och så tjatar de på tekniker och sedan får man kanske det man tjatade om. Eller så får man något helt annat.