Citat:
Ursprungligen postat av
Champagneoclock
Det jag ifrågasatte var ditt icke styrkta påstående huruvida styvpappor överlag fantiserar om att sätta på sina styvdöttrar.
Var är det omnämnt ? Källa på det tack.
Det övriga du skriver har jag inga synpunkter på, men det har inte med detta att göra. Jag får i sammanhanget en märklig kännsla av att du själv råkat ut för något åt det hållet och då har jag större förståelse för din vanföreställning.
Lejonparten av de män som har sambor med döttrar går givetvis inte runt och har dessa fantasier, men det finns såklart de som både fantiserar och gör slag i saken.
Är mina andra alternativ styrkta då?
Vi pratar inte om vad lejonpartnern av de män som har sambor med döttrer/söner i regel inte fantiserar om inte heller är debatten vad du slänger ur sig om skribenter som tillrättavisar dig. Tanken med din trådstart var väl att debattera detta fall?
Här skall du får en vad du kallar "vanföreställning" till, just dessa pedofiler som söker sig till kvinnor med barn för att få utnyttja deras döttrar/söner inleder förhållanden med en viss typ av mammor. Det är inte kärleken till sambon som lockar för pedofilen utan han är påläst om sin sambo och dennes hemmamiljö, hur ofta barnen träffar den andre föräldern osv. Dom är finurliga dessa pedofiler allt som oftast men det kan man inte påstå att du är. Mer eller mindre tappad skulle jag vilja säga som inte hade den blekaste om detta oerhört vanliga fenomen.
Googla blir mitt råd om du är så här obevandrad i din egen tråd.