Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-12, 20:46
  #1
Medlem
Det är så att jag för andra gången nu försökt att få ett rus av hallucinogener men inte lyckats och undrar vad som kan vara orsaken till detta.
Första försöket var på 4-HO-DPT och andra var 4-Aco-Met. Dosen har varit på 30-45mg.
Det enda som händer är en fruktansvärd body load, jobbig ångest och frossa i 1-2 timmar för att sedan återgå till normalt igen. Inga hallisar, inga ljus-auror eller liknande och inga insikter eller djupa tankar.
Kan även tillägga att första gången jag testade grönt så hände samma sak där.

Varför kan jag inte känna och uppleva ruset? Det känns som att något hämmas som gör att jag inte kan känna känslorna.
Finns det en grupp människor som inte kan få effekt av hallucinogena?

Jag är 25 år, vältränad, tar inga mediciner och är frisk i övrigt.
MEN jag känner mig deprimerad, kan detta ha något med saken att göra?

Har säkert glömt massa viktig information nu men fråga gärna isåfall.
Tacksam för svar!
Citera
2017-09-12, 20:59
  #2
Medlem
Overklighetss avatar
Skumt. Det låter som en ganska låg dos 4-ho-dpt. Och enligt mig så kan lägre doser vara värre än högre. Man kommer inte igenom utan fastnar halvvägs och känner bara det kroppsliga, vilket då kan uppfattas så som du beskriver. Men 30+mg 4-aco-met borde ju ha kickat igång ordentligt kan man tycka. Jag skulle provat en gång till, en gång för alla med lite högre dos och se vad som händer.
Citera
2017-09-12, 21:11
  #3
Medlem
Tripportreats avatar
Precis som användaren ovan är inne på så kan det bero på för låga doser, vid lägre doser så kan ens psyke fortfarande kämpa emot ruset vilket hindrar en från att flyga iväg.

Nu har jag personligen trippat såpass många gånger att jag kan låta mitt psyke sväva iväg även vid lägre doser men det beror på att jag kan släppa lös ruset.

//tripportreat
Citera
2017-09-12, 21:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Skumt. Det låter som en ganska låg dos 4-ho-dpt. Och enligt mig så kan lägre doser vara värre än högre. Man kommer inte igenom utan fastnar halvvägs och känner bara det kroppsliga, vilket då kan uppfattas så som du beskriver. Men 30+mg 4-aco-met borde ju ha kickat igång ordentligt kan man tycka. Jag skulle provat en gång till, en gång för alla med lite högre dos och se vad som händer.

Tack för snabbt svar! Jag ska testa igen! Ska jag vänta nån dag eller vecka innan nästa försök?
Kan tillägga att känslan på body-loaden var att jag skulle dö..jag tappade känseln helt i armar och ben pga att jag blev så kall.
Kände mig sjuk typ, ungefär som influensa med feberfrossa. Är det vanligt att känna så?
Citera
2017-09-12, 21:22
  #5
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblazer92
Tack för snabbt svar! Jag ska testa igen! Ska jag vänta nån dag eller vecka innan nästa försök?
Kan tillägga att känslan på body-loaden var att jag skulle dö..jag tappade känseln helt i armar och ben pga att jag blev så kall.
Kände mig sjuk typ, ungefär som influensa med feberfrossa. Är det vanligt att känna så?

En vecka skulle jag säga. Men nu blir jag lite osäker. Du äter inga skumma kosttillskott eller nåt?
Blodcirkulationen blir ganska skev så frossa är inte ovanligt. Jag blir alltid kall om händerna och fötterna när jag trippar. Jag skulle tro att din kropp överreagerar en del då det är en ny känsla liksom.

Men sen vet ju inte jag. Vill ju inte att du ska drabbas av kallbrand eller värre på grund av vad lilla jag skriver här så nån annan får gärna bekräfta.
Citera
2017-09-12, 21:27
  #6
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
om du testar högre dos en du hade tänkt dig från början så skulle jag ha benzo nära till hands om du snear.
Citera
2017-09-12, 21:37
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
En vecka skulle jag säga. Men nu blir jag lite osäker. Du äter inga skumma kosttillskott eller nåt?
Blodcirkulationen blir ganska skev så frossa är inte ovanligt. Jag blir alltid kall om händerna och fötterna när jag trippar. Jag skulle tro att din kropp överreagerar en del då det är en ny känsla liksom.

Men sen vet ju inte jag. Vill ju inte att du ska drabbas av kallbrand eller värre på grund av vad lilla jag skriver här så nån annan får gärna bekräfta.

Hmm jo lite vitaminer, aminosyror och extrakt som t.ex rosenrot, schisandra och sånt jox. Kan det påverka?
Jag avvaktar nån vecka och testar igen. Har några sobril om det skulle bli jobbigt.

Överreaktion blev det nog..men det fanns inte en gnutta välbehag i det hela, så det känns lite vemodigt att testa igen. Ingen eufori heller.
Det kändes som att jag stod och vägde på nån gräns till att trippa men lyckades inte komma över den gränsen.
Citera
2017-09-12, 21:51
  #8
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblazer92
Hmm jo lite vitaminer, aminosyror och extrakt som t.ex rosenrot, schisandra och sånt jox. Kan det påverka?
Jag avvaktar nån vecka och testar igen. Har några sobril om det skulle bli jobbigt.

Överreaktion blev det nog..men det fanns inte en gnutta välbehag i det hela, så det känns lite vemodigt att testa igen. Ingen eufori heller.
Det kändes som att jag stod och vägde på nån gräns till att trippa men lyckades inte komma över den gränsen.

Mm. Det kan mycket väl påverka. Jag skulle definitivt ta och kolla upp det där innan du provar igen. Alternativt lägga ner alla tillskott några dagar innan trippen.
Citera
2017-09-12, 21:57
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblazer92
Det är så att jag för andra gången nu försökt att få ett rus av hallucinogener men inte lyckats och undrar vad som kan vara orsaken till detta.
Första försöket var på 4-HO-DPT och andra var 4-Aco-Met. Dosen har varit på 30-45mg.
Det enda som händer är en fruktansvärd body load, jobbig ångest och frossa i 1-2 timmar för att sedan återgå till normalt igen. Inga hallisar, inga ljus-auror eller liknande och inga insikter eller djupa tankar.
Kan även tillägga att första gången jag testade grönt så hände samma sak där.

Varför kan jag inte känna och uppleva ruset? Det känns som att något hämmas som gör att jag inte kan känna känslorna.
Finns det en grupp människor som inte kan få effekt av hallucinogena?

Jag är 25 år, vältränad, tar inga mediciner och är frisk i övrigt.
MEN jag känner mig deprimerad, kan detta ha något med saken att göra?

Har säkert glömt massa viktig information nu men fråga gärna isåfall.
Tacksam för svar!

Skit i research chemicals och införhandla en lagom dos med hederlig LSD, eventuelt svamp. Fungerar utmärkt och ger sköna trippar 👍
Citera
2017-09-12, 22:17
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosettaSt0ned
Skit i research chemicals och införhandla en lagom dos med hederlig LSD, eventuelt svamp. Fungerar utmärkt och ger sköna trippar 👍

Hehe skulle ha gjort det men jag har inte sånt kontaktnät tyvärr!
Citera
2017-09-12, 23:20
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblazer92
Hehe skulle ha gjort det men jag har inte sånt kontaktnät tyvärr!

Svamp plockar du ute i skogen, börjar bli lagom tid för det nu. Akta bara så att du inte plockar nått giftigt skit, det finns flera fina guider på nätet. 👍🙃
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback