Citat:
Ursprungligen postat av
MRZnr1
Gott att aptiten blivit bättre! En fråga jag har är om du märker symtomen samma dag som du deffar. Du skrev att du låg på 1000 kcal underskott igår och idag märker du sämre sexlust? Det är ju väldigt tidigt på dagen fortfarande så det känns lite underligt med alla symptom. Kroppen kan ju inte klockan heller så det är lite svårt att säga när symptomen bör komma.
Får du samma symptom de dagar när du inte räknat kalorier? För du lär ju hamna på allt ifrån 2000-5000 kcal de dagar du inte räknar. Det är naturligt. Så det borde innebära att du får symptom ganska ofta i så fall. =/
Alla symtomen jag har under deff har jag även sen innan pga min psykiska ohälsa dom ökar bara kraftigt under deff, något som jag märker av mycket mer under deff är sömnproblemet och sexlusten, när det gäller sexlusten känner jag av så fort jag äter för lite under dagen jag kan ha ätit jätte bra frukost och mår som ja ska sen äter jag inte på kanske 8 timmar och ska ha sex eller nått liknande så är de kraftigt nersatt.
Jag började deffen i går och jag märkte av den minskade sexlusten i går kväll och i morse. Jag har svårare för att komma samt att det inte känns lika mycket.
De dagar jag inte räknar kalorier så får jag inte dessa symtom på det sättet för när jag känner hunger så äter jag tills jag blir mätt och då ligger jag på plus minus noll i kalorier.
Jag har hela mitt liv varit jätte känslig för att inte få i mig tillräckligt med mat, även dom perioderna i mitt liv då jag varit psykisk frisk så har jag dippat extremt när jag inte får i mig mat i tid. Jag känner fler som är som mig...