Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-09-10, 04:37
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Såja. War Melendez!
Hade hoppats på det, men fy fan vilken tråkig match... och den där domaren...
2017-09-10, 04:43
  #26
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wreckgar
Hade hoppats på det, men fy fan vilken tråkig match... och den där domaren...
Trist att se hur Melendez fortfarande är med i matcherna, tills något händer som hans game tyvärr inte verkar vara utökat för längre. Gammal favorit som har alldeles för dåligt UFC-record för att det ska spegla hur bra han faktiskt varit.

Hoppas på Latifi nu istället! LYFTKRANEN!
2017-09-10, 04:50
  #27
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Om inte Latifi får till en KO rätt snabbt så har jag svårt att se hur han ska ta hem det här.
2017-09-10, 05:06
  #28
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Om inte Latifi får till en KO rätt snabbt så har jag svårt att se hur han ska ta hem det här.

Ser bra ut
2017-09-10, 05:10
  #29
Medlem
Mx_1337s avatar
Det domslutet går till Latifi. Pedro gjorde inte så mycket stående att det plockar bort Latifi's dominans i brottningen och på marken.
2017-09-10, 05:11
  #30
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Ser bra ut
Tar tillbaka det jag skrev. Detta är det bästa jag sett från Latifi rent taktiskt och jag har följt honom sedan Rumble of The Kings!!!
2017-09-10, 05:17
  #31
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Det domslutet går till Latifi. Pedro gjorde inte så mycket stående att det plockar bort Latifi's dominans i brottningen och på marken.
Tycker också Pedro var väldigt försiktig. Han har väl sett Latifis tidigare KO's: https://youtu.be/kGkw5O-aEe0
2017-09-10, 05:17
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Tar tillbaka det jag skrev. Detta är det bästa jag sett från Latifi rent taktiskt och jag har följt honom sedan Rumble of The Kings!!!

Satte 100 kr på latifi by decision Men ärligt talat, Tyson Pedro är riktigt duktig, men att slåss mot en kille som Ilir Latifi med brottarbakgrund kommer han inte långt. Jag kommer definivt följa Pedro i hans karriär iafall.
2017-09-10, 05:25
  #33
Medlem
TarzansFarsas avatar
Stark hjärta av Melendez men ifall man droppar efter 3 leg kicks så har man problem. Förvänta mig mer av Gilbert. Antingen blir det retire nu eller så kan han slåss mot Bj Penn i featherweight.
2017-09-10, 05:56
  #34
Medlem
TarzansFarsas avatar
Snyggt och cleant av RDA. Vill se han slåss mot woodley för bältet.
2017-09-10, 18:53
  #35
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
3 av 4 rätt på huvudkortet. Bra insats av Latifi. Hans stående (även om han har grym KO-power) behöver dock utvecklas. Hans brottning och press är dock väldigt bra. Bra insats av Pedro också, han har bra stående och tog sig upp ett flertal gånger från botten när Latifi hade top-control. Det var bara hans sjunde MMA-fight dessutom.

RDA blir farlig i ännu en viktiklass.

Tydlig 48-47 Nunes imo, kanske tom 49-46.
2017-09-11, 09:13
  #36
Medlem
Latifi gjorde en kanoninsats men ska vara glad att han kom undan Pedros sparkar som var väl för höga. Annars såg det stabilt ut och killen kan bli att räkna med om han slipar sin boxning
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback