Flashback bygger pepparkakshus!
2017-09-09, 21:47
Medlem
Kolreds avatar
Ja ni, det här är ett snus för er som trycker in två stark portioner och fortfarande tycker att det sparkar för dåligt. Verkligen inget för mig då "nybörjar-brännan" kändes en halvminut in i upplevelsen.

Finns det någon sann nikotinist som snusar detta på regelbunden basis?
Citera
2017-09-09, 21:50
Bannlyst
Jag köper en stock då och då, blir trött på mintsmaken.
Citera
2017-09-09, 21:54
Medlem
Jag har testat några dosor men dom borde byta ut mintsmaken. Blev nyfiken pga diverse kommentarer om hur starkt det var. Märker ingen större skillnad mot vanlig portion tyvärr.
Citera
2017-09-09, 22:15
Medlem
Kolreds avatar
Här får jag erkänna att jag inte spelar i samma liga. För övrigt måste jag säga att det är imponerande att det finns folk förutom min kollega Tommy som finner denna snus helt okej trots sina 44 mg/g nikotin.

En följdfråga som förvisso är off-topic: vad snusar ni annars till vardags?
Citera
2017-09-09, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kolred
Här får jag erkänna att jag inte spelar i samma liga. För övrigt måste jag säga att det är imponerande att det finns folk förutom min kollega Tommy som finner denna snus helt okej trots sina 44 mg/g nikotin.

Förr körde jag mest General och Grov lös men har på senare år gått över till portion och byter märke hela tiden brukar beställa hem 5 olika sorters stockar och sen snusar jag en dosa i taget.
Jag byter alltså märke/smak efter varje dosa.

Den som säger att dom inte känner någon skillnad på Siberiasnuset och en vanlig portion ljuger!
Citera
2017-09-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolred

Granit, knox eller Lundgrens burkar jag köra. Ibland i stark variant. Även en del lössnus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in