2017-11-16, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Man spyr av sådana här människor, när jag såg "henne" i trailern för uppdrag granskning.
På klassiskt svenskt manér är det väl brottsligt att fråga sig om hon egentligen är en kvinna.

Hon ser inte ut som en kvinna.
Hon har lite skorrande röst typ som en ung kille.
https://www.facebook.com/granskning/...4865234872321/

Jag gissar att hon kanske är en kastrerad man.

Funderar just nu starkt på sätt att lämna landet. Innan polisen knackar på och man blir åtalad för förtal när man uttrycker sin ilska mot detta system som låter det fortgå.

Hon ser ut som en utklädd transa. Osedvanligt ful människa, och alldeles för fräck för att vara en ung kvinna från Afghanistan. Det är något som har gått riktigt fel på Migrationsverket när hensan fick PUT.

Apropå din rädsla för polisen, så är det hela mysko, då ingen av oss känner i gen det land vi växt upp i. Nu är det nykomlingars lag som gäller!

Hela upplägget med dessa Hazarers invasion i Sverige påminner mig om en TV serie som pågick under några år i början av 80-talet. V hette den serien, med ödlor från rymden som såg ut som människor. De påstod att de var goda besökarna (Visitors) och sen tog de över hela samhället.

Väldigt spännande vad jag minns. De blev utjagade av medborgare som kom på att deras svekfulla agenda som var ockupation.
Citera
2017-11-16, 21:12
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kri100
Finns det foton på henne OCH brorsan på SAMMA bild?
Citerade du fel inlägg nu eller?
Citera
2017-11-16, 22:36
Medlem
Kommer Fatemeh åka eller är det bara tomt prat?

"Fatemeh Khavari menar allvar. Hon planerar att resa till Afghanistan om utvisningarna inte stoppas."

https://tidningensyre.se/stockholm/k...istan-protest/
Citera
2017-11-18, 09:52
Medlem
Marmosets avatar
Meh, håller ni fortfarande på? Här är en tråd om källan till lögnerna, håll till godo:

(FB) Skvaller om Åsa Westerberg
Citera
2017-11-18, 14:05
Medlem
Stämmer det att Fatehme kommit hit från Iran som anknytning till sin bror , som ljugit och sagt att han är ensamkommande, då ska ju hans och familjens uppehållstillstånd dras tillbaka.
Varför följs inte regler i det här landet??
Citera
2017-11-18, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kri100
Kommer Fatemeh åka eller är det bara tomt prat?

"Fatemeh Khavari menar allvar. Hon planerar att resa till Afghanistan om utvisningarna inte stoppas."

https://tidningensyre.se/stockholm/k...istan-protest/
Hon kanske bara ska åka hem psykiskt?
Citera
2017-11-20, 22:16
Medlem
steve_os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Hon ser ut som en utklädd transa. Osedvanligt ful människa, och alldeles för fräck för att vara en ung kvinna från Afghanistan. Det är något som har gått riktigt fel på Migrationsverket när hensan fick PUT.

Apropå din rädsla för polisen, så är det hela mysko, då ingen av oss känner i gen det land vi växt upp i. Nu är det nykomlingars lag som gäller!

Hela upplägget med dessa Hazarers invasion i Sverige påminner mig om en TV serie som pågick under några år i början av 80-talet. V hette den serien, med ödlor från rymden som såg ut som människor. De påstod att de var goda besökarna (Visitors) och sen tog de över hela samhället.

Väldigt spännande vad jag minns. De blev utjagade av medborgare som kom på att deras svekfulla agenda som var ockupation.

Har någon reflekterat över "hennes" epostadress på facebook? fateme.khavari79@gmail.com. Brukligt är väl om man tar en sån adress om man är född just 79=28 år. Känns rimligt
Citera
2017-11-20, 22:33
Medlem
Spenneths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steve_o
Har någon reflekterat över "hennes" epostadress på facebook? fateme.khavari79@gmail.com. Brukligt är väl om man tar en sån adress om man är född just 79=28 år. Känns rimligt

Du måste nog använda räknemaskin för att få det där rätt, mannen!
Citera
2017-11-20, 22:37
Medlem
steve_os avatar
Haha, korrekt. Dock, varför använda 79 i en e-postadress?
Citera
2017-12-11, 22:04
Medlem
trickydicks avatar
Nu har hon vunnit ett pris
Årets Martin Luther King-pris till Fatima Khawari
https://samnytt.se/arets-martin-luth...atima-khawari/

Som talesperson för Ung i Sverige har Fatemeh Khavari genomfört ickevåldslig kamp med dialog och rättvisa som riktmärke och visat på styrkan i att möta hat med kärlek. Genom en sittstrejk som började på Mynttorget i Stockholm mobiliserade Ung i Sverige och Fatemeh unga ensamkommande i kampen att stoppa utvisningarna till Afghanistan. Fatemeh har med sitt ledarskap lyckats hålla samman en snabbt växande rörelse. Trots hat står hon upp för dem som behöver det mest, de som tidigare inte haft någon röst – i sann Martin Luther King-anda.

Var inte Martin Luter King en horkarl? Vad har hon gjort i hans anda?
Citera
2018-01-15, 09:10
Medlem
gabrielle2s avatar
En medial skapelse.
Frågar man det svenska folket så är det inte många som vet vem det är och som heller inte ser personen som en hjälte.
Media skapar både älsklingar och monster.
Hur sanningen sedan ser ut finns inte i trycksvärta.
Citera
2018-01-15, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen

Jag trodde V var antisemitisk.

Och på vilket sätt skulle Fatemeh Khavari vara mer ockupant än Siri Kristersson? Jag trodde huvudsyftet med invandringen var att de människor som Heinrich Himmler idealiserade ska bli färre och helst försvinna i framtiden. Fatemeh har ju iaf tagit sig till Sverige för egen maskin (bra skor?) till skillnad från moderatledarens arvingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in