Citat:
Ursprungligen postat av
grelin1999
Man spyr av sådana här människor, när jag såg "henne" i trailern för uppdrag granskning.
På klassiskt svenskt manér är det väl brottsligt att fråga sig om hon egentligen är en kvinna.
Hon ser inte ut som en kvinna.
Hon har lite skorrande röst typ som en ung kille.
https://www.facebook.com/granskning/...4865234872321/
Jag gissar att hon kanske är en kastrerad man.
Funderar just nu starkt på sätt att lämna landet. Innan polisen knackar på och man blir åtalad för förtal när man uttrycker sin ilska mot detta system som låter det fortgå.
Hon ser ut som en utklädd transa. Osedvanligt ful människa, och alldeles för fräck för att vara en ung kvinna från Afghanistan. Det är något som har gått riktigt fel på Migrationsverket när hensan fick PUT.
Apropå din rädsla för polisen, så är det hela mysko, då ingen av oss känner i gen det land vi växt upp i. Nu är det nykomlingars lag som gäller!
Hela upplägget med dessa Hazarers invasion i Sverige påminner mig om en TV serie som pågick under några år i början av 80-talet. V hette den serien, med ödlor från rymden som såg ut som människor. De påstod att de var goda besökarna (Visitors) och sen tog de över hela samhället.
Väldigt spännande vad jag minns. De blev utjagade av medborgare som kom på att deras svekfulla agenda som var ockupation.