Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Nej, det r jag inte.
marilyn: okej, tack fr svaret!
EDIT: Jag vet att jag har lst om ngon som gjorde CWE med panodil, vad var han ute efter?
Om ngon sa att h*n gjorde en CWE med panodil s menade h*n med stor sannolikhet att bortsett frn kodeinet som fanns i det lkemedlet h*n skulle gra en CWE p, s fanns dr ven paracetamol (i Sverige heter dessa lkemedel Citodon eller Panocod som tidigare nmnts). Annars finns det andra liknande lkemedel men som istllet fr paracetamol innehller t.ex. acetylsalicylsyra eller ibuprofen, ven ifall den sistnmnda, tminstone till min knnedom, r ovanlig i Sverige. Menade han ngot annat s var han med lika stor sannolikhet korkad som f.
Gr man en CWE med bara paracetamol s har man bara kvar illasmakande vatten innahllandes sm mngder paracetamol, och mjligtvis ngot bindningsmne som kanske finns i, kvar. Det finns allts ingen som helst anledning att gra en CWE p bara paracetamol. Det r ju de icke rusgivande smrtstillande lkemedlen man vill f bort med en CWE, och detta gr man endast vid hgre doser fr att slippa otrevliga biverkningar eller att levern pajar.
Har vid flera tillfllen hrt en del idioter, oftast tjejer, snacka om att de kkar en massa paracetamol fr att f ett rus. Deras resonemang, om de ens hade ett, verkade vara "smrtstillande kan ju ge en ett rus

, och smrtstillande som smrtstillande, lixom

".
Fr vrigt TS s hade du ltt kunnat f denna informationen om du bara hade skt i denna forumsdel. mnet har diskuterats hur mnga gnger som helst.