Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2019-10-12, 00:28
Avstängd
Är det någon som vet något om det här snacket om att Frida ligger runt med någon minderårig person från Afrika?
Citera
2019-10-12, 00:35
Medlem
Gick runt inne i London idag och käkade inne på ett hamburgarsställe vid Piccadilly. Såg en kille som jag tyckte var lik Callum Hudson Odoi. Är 100% säker på att han gick med Frida. Kan det vara något på gång där?
Citera
2019-10-12, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nippe45
Är det någon som vet något om det här snacket om att Frida ligger runt med någon minderårig person från Afrika?

Vilket snack? Och varför skulle hon ligga runt med någon minderårig? Hur ligger man förresten runt med en person? Begreppet "ligga runt" syftar ju på en person som har flera kortvariga sexuella förbindelser med olika personer.
Citera
2020-05-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonNashult
Gick runt inne i London idag och käkade inne på ett hamburgarsställe vid Piccadilly. Såg en kille som jag tyckte var lik Callum Hudson Odoi. Är 100% säker på att han gick med Frida. Kan det vara något på gång där?
Callum Hudson-Odoi and Frida Fagerlund? You can't be serious!
Citera
2020-09-13, 11:33
Medlem
Lite skvaller om denna Frida från en av hennes vänner.
Frida bor i London nuförtiden och verkar ha en speciell kärlek för idrottskillar.

Hon kn#llar med Chelseaspelaren Hudson-Odoi och tidigare med en i Arsenal som jag inte minns namnet på.
Man skulle varit idrottsman...
Citera
2021-12-07, 10:01
Medlem
Lånar en gammal tråd för att avreagera mig lite. Jag brukar ju lyssna på Sportbladets Premier League-podd där Frida medverkar. Inledningsvis tyckte jag väldigt bra om henne, hon är kunnig och kommer med många bra analyser och kommentarer. Men på senare tid har jag mer och mer börjat störa mig på henne. Känns som att hennes attityd till sina kollegor i podden har ändrats. Kanske finns det någon konflikt där som vi inte känner till, men jag tycker ofta att hon låter sur och irriterad, och att hon vill ta större och större plats. Gång på gång avbryter hon de andra två och låter dem inte tala till punkt men gör själv långa utläggningar, eller så gör hon sura invändningar mot saker de andra två säger. Man får känslan att hon tycker att hon är den stora stjärnan i podden och att det därför är självklart att hon ska få ta störst plats.

Som sagt, hon är kunnig och hennes analyser kan ofta vara bra, men hennes attityd numera lämnar en del i övrigt att önska. Är det bara jag eller är det någon mer som känner likadant?
Citera
2025-05-27, 15:31
Avstängd
Det brukar vara standard för gummorna som drar till London att de gillar de mörkare pigmenten på sin lite brända bratwurst.
De åker inte direkt från Sverige för att träffa
Wayne Rooney å grabbarna som torrladdar.
Inte lika roligt i Sverige där man nog får utstå endel hat. Detta gällde ett halvt dussin damer från min grundskola och några till sedan dess. För egen del gillar jag rumpor i alla färger och konsistenser.
Ni incels med komplex borde sluta hata, lyfta lite mer skrot, raka pungen å fixa lite rumpor.

Citat:
Ursprungligen postat av OstronVonSlick
Lite skvaller om denna Frida från en av hennes vänner.
Frida bor i London nuförtiden och verkar ha en speciell kärlek för idrottskillar.

Hon kn#llar med Chelseaspelaren Hudson-Odoi och tidigare med en i Arsenal som jag inte minns namnet på.
Man skulle varit idrottsman...
Citera
2025-07-09, 18:54
Medlem
Välförtjänt årets sportjournalist:

https://www.svenskafans.com/fotboll/...gerlund-682860
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto