2017-09-02, 12:57
Medlem
Kolla Sportbladets deadline day sändning häromdagen och la märke till Frida Fagerlund som har synts en hel del där den senaste tiden. Har hört henne i Sillypodden i sommar och hon verkar ha tagit en permanent plats i PL-podden med Kalle Karlsson.

Av det jag har sett/hört verkar hon skärpt kunnig och charmig. Jävla skön skånsk dialekt. Så vad är hennes story egentligen? Känns som att hon dök upp från ingenstans.

På hennes Insta ser det inte ut som at hon har kille just nu https://www.instagram.com/ffagerlund/ ...

Någon som har koll på henne?
Senast redigerad av Ieda 2017-09-02 kl. 13:02.
Citera
2017-09-02, 15:41
Medlem
franges avatar
Att det första man ser när man går in på hennes instagram är en "Vi gillar olika!"-skylt förstörde dock det hela. Nej tack, jag står över.
Citera
2017-09-02, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Att det första man ser när man går in på hennes instagram är en "Vi gillar olika!"-skylt förstörde dock det hela. Nej tack, jag står över.
Är väl dock inte hon som håller i den? Men ja Aftonbladet vill ju framstå som såna typer...
Citera
2017-10-17, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange

Är väl dock inte hon som håller i den? Men ja Aftonbladet vill ju framstå som såna typer...
Citera
2017-12-17, 23:11
Bannlyst
Väldigt snygg, fager
Verkar vara en god skribent också i jämförelse med hennes analfabetiska kollegor.
Citera
2017-12-18, 00:37
Medlem
Gick i samma klass som hon på gymnasiet. Gillade henne verkligen, väldigt schyst och ärlig. En av dom smarta i klassen men ingen pluggis. Gillade att hon alltid sa vad hon tyckte. Var duktig i fotboll själv så som jag minns det

Vet att jag reagera när hon blev tillsammans med en riktig pundare i slutet av tredje ring. Fattade aldrig det där helt obegripligt. Men av vad jag kan se på FB så är dom inte ihop längre vilket nog är bra

Hon flyttade till London efter att vi tog studenten och stannade där några år. Har inte sett henne mer än en gång eller så tror jag

Är väl inte så förvånad över att hon har "lyckats" vet att hon sa att hon ville bli sportjournalist och hon var väldigt duktig i svenska

Annat då.. En del trodde att hon hade ihop det med en av våra lärare men det var nog mest rykten. Kändes rätt osannolikt då hon var inte den typen

Kul att det går bra för henne
Citera
2018-11-09, 08:53
Medlem
CharlieHallstroms avatar
Verkar duktig på det hon gör.

Och hon lever verkligen upp till sitt namn Fagerlund: https://www.instagram.com/p/BlSn4_bBs22/?hl=sv
Citera
2018-11-18, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieHallstrom
Verkar duktig på det hon gör.

Och hon lever verkligen upp till sitt namn Fagerlund: https://www.instagram.com/p/BlSn4_bBs22/?hl=sv

Värt att påpeka att hon är ganska mullig. Hon har lagt på sig en del på senare tid. Blir väl så med hennes livsstil som mest verkar innebära att rapportera fotboll, skriva några halvdana krönikor då & då och dricka vin (se insta).

Såg henne i Sthlm för några dagar sen och det var ingen jättetrevlig syn. Jag har sett henne när hon var smal också, och då kan jag hålla med om att hon var Fager
Citera
2018-11-18, 16:45
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Värt att påpeka att hon är ganska mullig. Hon har lagt på sig en del på senare tid. Blir väl så med hennes livsstil som mest verkar innebära att rapportera fotboll, skriva några halvdana krönikor då & då och dricka vin (se insta).

Såg henne i Sthlm för några dagar sen och det var ingen jättetrevlig syn. Jag har sett henne när hon var smal också, och då kan jag hålla med om att hon var Fager

En instagrambild är tagen för fem dagar sen och där är hon inte mullig. Likadant med en badbild från i somras, så jag tror du har misstagit dig.
Citera
2018-11-18, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
En instagrambild är tagen för fem dagar sen och där är hon inte mullig. Likadant med en badbild från i somras, så jag tror du har misstagit dig.

Har du sett henne i aftonbladets studio? På sistone alltså.
Citera
2018-11-18, 16:54
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Har du sett henne i aftonbladets studio? På sistone alltså.

Nej, den tidningen undviker jag helst, men länka gärna till en artikel med henne. Du kan ju ha rätt....
Citera
2018-11-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nej, den tidningen undviker jag helst, men länka gärna till en artikel med henne. Du kan ju ha rätt....

Det gör du rätt i. Och det borde även jag göra.. men struntsumma. Bättre att inte ge klick till aftonhoran.

Nån annan kanske kan bekräfta istället
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in