2017-08-31, 16:30
Medlem
Har blivit inbjuden till en anstllningsintervju och ska g dit om ngra dagar, men hur r det att jobba med att plocka matkassar i ett frysrum? Att jobba med att plocka matkassar inkluderar arbetsgivare som (Linas matkasse, Mathem, ICA osv).

Dessutom undrar jag ifall det r skert att jobba med snt ifall man nyligen fick symptom fr Paniksyndrom(Panikngest) fr ngon dag sedan frn att ha tagit ett hgre dos av medicinen, och fick d panik frn att ha ftt illamende knslor och ett dunkande hjrta.
Citera
2017-08-31, 16:32
Medlem
MoaLjungs avatar
Lter ju som ett passande jobb. Lter inte speciellt stressigt.
Citera
2017-08-31, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Lter ju som ett passande jobb. Lter inte speciellt stressigt.

Problemet med den sortens panik jag har r att den kommer utan anledning och helt slumpmssigt, kan ocks triggas av mag-tarm kanalerna efter en mltid eller av stress. Nr det vl hnder mste jag ta vldigt djupa andetag och vila, men jag vet inte om snt r tilltet p jobbet medan man jobbar och har mycket att gra. Jag undgr oftast paniksyndrom symptomen nr jag r lugn eller i ett lugnt milj. Har p senaste tid utvecklat ett slng av agorafobi, men jag utstter mig fr det som jag r mest rdd fr och det har hjlpt en del.

Vad tror du min arbetsgivare sger om jag nmner de problemen jag har i efterhand?
Citera
2017-08-31, 16:46
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chevroletimpala
Vad tror du min arbetsgivare sger om jag nmner de problemen jag har i efterhand?

Du har ingen skyldighet att bertta det fr arbetsgivaren alls egentligen, men det blir lttare fr alla om du r rlig med det, om arbetsgivaren inte tror att jobbet funkar fr dig s har den ju chansen att sga det innan du brjar istllet fr att du gr dr och mr dligt och framstr som arbetsskygg och mste sluta eller bli uppsagd.
Citera
2017-08-31, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Du har ingen skyldighet att bertta det fr arbetsgivaren alls egentligen, men det blir lttare fr alla om du r rlig med det, om arbetsgivaren inte tror att jobbet funkar fr dig s har den ju chansen att sga det innan du brjar istllet fr att du gr dr och mr dligt och framstr som arbetsskygg och mste sluta eller bli uppsagd.

Men kan jag f ngot jobb alls med den rligheten eller ska jag leva med CSN? Vad hade du gjort i min plats? (ven om du kanske inte har upplevt dessa symptom som jag har med ngestattackerna.)
Citera
2017-08-31, 17:03
Medlem
KonungHonungs avatar
Ansk om bidrag p heltid 100%?
Citera
2017-08-31, 17:15
Medlem
Kan matkassar verkligen ha paniksyndrom?
Citera
2017-08-31, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Kan matkassar verkligen ha paniksyndrom?

Urskta den felskrivna titeln
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in