2017-08-31, 19:38
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Filmen är nu uppe på LiveLeak för hela världen att se under titeln "Swedish rapper Jaffar Byn gets peed on".
Länk?
Citera
2017-08-31, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Länk?

https://www.liveleak.com/view?i=a08_1504196446&utm_source=dlvr.it&utm_mediu m=twitter
Citera
2017-08-31, 19:41
Medlem
Mycatisonfires avatar
Vad är det för skit han har i ansiktet? Personliga bananflugor?
Citera
2017-08-31, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midfuckyou
Du är viśst ytterligare ett mongo som inte vet va du pratar om, trött ja blir på alla som skyller på Svenska när de var Fredrik Reinfeldt som öppna porten o pengarna åt dem SOM S FÖR TREDJE GÅNGEN FÅTT RÄDDA UPP EKONOMIN!!!

Sen när har sossarna räddat ekonomin de senaste 40 åren? Te x så holkade Persson ur välfärden på 90talet med att plocka pengar från AP-fonderna.
Citera
2017-08-31, 19:46
Medlem
Holy shit - storyn är nu på Aftonbladets första sida.
Citera
2017-08-31, 19:48
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midfuckyou
Vadå djävlar kommer undan de här? Är du sjuk eller?? Varan ska han göra, miffo.
Ja om han väljer de så är de hans fulla rätt när han är folkvald statsminister. O lika gäller alla politiker i riksdagen ( alla śåklart inte lika ) o vad av detta FATTAR DU INTE

Är du efterbliven eller vad är problemet? Jag önskar nog lika mycket som du att Löfven får sota för vad han gjort, men det kommer han inte göra. Alla politiker kommer alltid undan. Alltid.
Citera
2017-08-31, 19:49
Medlem
Byn block är alltså fake. Fan va trist.
Citera
2017-08-31, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Trump gillar också golden Shower.
Och nazist jag kände från förr älskade när kvinnor pissade på honom.

Löjligt att försöka göra det till en blattefråga.
Det där med Trump var ju fakenews. Det bevisades ganska snabbt så kom inte med lögner.
Sedan kan man undra varför du hänger med nazister som gillar att bli pissade på? Inte för att jag köper det...
Citera
2017-08-31, 19:50
Bannlyst
Här har vi en ung somalier som blir misshandlad och nerpissad , och ni pratar om reinfeldt,svetsare,och kollaps av ekonomin. Ni lyckas ochså skuldbelägga offret och offrets hudfärg

Det allra jobbigaste med denna tråd är att de som vräker ur sig rasism och ord som "apor" "neger" är samma människor jag säger hej till , småpratar i hissen, lunchar med, etc. Ni som ler och pratar om allas lika värde och som sedan springer hem till surfplattan för att få kalla somalier för apor

Jag önskar ni kunde stå för era åsikter i det offentliga så att jag vet vilka jag ska omge mig själv med istället för att sitta och undra .
Citera
2017-08-31, 19:51
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/82OmG/misstankt-misshandel-sprids-pa-instagram
Citera
2017-08-31, 19:53
Avslutad
Jaffar ser inte ut att må så Bra... Jaffar måste kalla på sitt Gäng... jaffar Habibi du o din Crew måste svara på denna aggression annars No More Respekt Bror... Ser fram emot fortsättningen på denna Gangster strid... Kan bli lika stort som Ha mot Bandidos med Raketgäver o hela Shitet len
You go Nigga Make my day All them Niggaz in the Hood....
Yo Nigga Give up the car right now..
Så Jävla spännande att följa
Citera
2017-08-31, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Här har vi en ung somalier som blir misshandlad och nerpissad , och ni pratar om reinfeldt,svetsare,och kollaps av ekonomin. Ni lyckas ochså skuldbelägga offret och offrets hudfärg

Det allra jobbigaste med denna tråd är att de som vräker ur sig rasism och ord som "apor" "neger" är samma människor jag säger hej till , småpratar i hissen, lunchar med, etc. Ni som ler och pratar om allas lika värde och som sedan springer hem till surfplattan för att få kalla somalier för apor

Jag önskar ni kunde stå för era åsikter i det offentliga så att jag vet vilka jag ska omge mig själv med istället för att sitta och undra .

Ironin var att Jaffarbyn faktiskt rappade om att pissa på någon, men nu han blev nerpissade. Så det kan gå när man leker gangster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in