2017-09-03, 13:40
Medlem
Oh shit hände det verkligen? Fick den videon uppspelad för mig igår minst 10ggr. Var Ead och benzad som helvete och röka på det med så när jag "vaknade" trodde jag att det inte hade hänt. Men så han blev verkligen nerpissad alltså? Fan va kul det var på tiden! Han är så jävla uppkäftig bara för att han gör musik. Han bidrar inte överhuvudtaget till samhället så det var lika bra.
Citera
2017-09-03, 13:40
Medlem
Jag förstår inte vad Jaffar skulle tjäna på att fejka något sådant? Visserligen älskar ju PK-media bögar som kör kiss- och bajs, men jag tror att bögprofilering går stick i stäv emot uppfattningen inom hans målgrupp. Och här är det som jag förstår klargjort vilka som var gärningsmän. Snarare blev väl deras kupp lyckad i och med att historien går varv efter varv på sociala medier - alla skrattar åt Jaffar och vill se klippet där han blir nedkissad. Mycket effektivare än att ha ihjäl någon.
Citera
2017-09-03, 13:42
Medlem
ModerRotas avatar
Hämnden måste bli riktigt häftig. Det här kan bli riktigt spännande.
Citera
2017-09-03, 13:59
Medlem
Haha gillar rikspundaren ovan som talar om att "bidra till samhället". Men okej, denna tråden har spårat helt. Bara nonsens och OT. Lika bra att stänga tråden.
Citera
2017-09-03, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Haha gillar rikspundaren ovan som talar om att "bidra till samhället". Men okej, denna tråden har spårat helt. Bara nonsens och OT. Lika bra att stänga tråden.

Jag tror tråden tjänar sitt syfte genom att folk får "lätta lite på trycket" i allt elände som sker.
Citera
2017-09-03, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking

Nu har tråden över en miljon visningar. Jag visste inte vem jaffar var men nu vet dom flesta att en rappare från stockholm blivit förnedrad på blattevis. Jag avskyr sånt här för folk börjar likna djur tack vare sociala medier.
Citera
2017-09-03, 14:50
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Nu har tråden över en miljon visningar. Jag visste inte vem jaffar var men nu vet dom flesta att en rappare från stockholm blivit förnedrad på blattevis. Jag avskyr sånt här för folk börjar likna djur tack vare sociala medier.

Det är sant.
Hade de tryckt kuken i munnen på honom och kissat och han svalde samtidigt så hade han fått 10 miljoner visningar.

Det är så sjuk världen är idag.
Citera
2017-09-03, 14:58
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G

Folk har alltid "liknat djur", den enda skillnaden är att skvaller lättare sprids genom sociala media.
Citera
2017-09-03, 15:12
Avslutad
Jag har nu följt denna tråden, den andra som är liknande och även "dödspatrullen" tråden.

Jag är 100% säker på att minst 100 stycken som läst den här tråden vet vem dessa grabbar är, Jag kan inte tro det är möjligt att folk är så rädda att dom inte ens anonymt outar namnen ?
Polisen vet vilka dem är, som det beskrivs i tråden så verkar dom inte var speciellt hemliga?

Hur är det möjligt att tre grabbar under 20år kan göra som dem vill i huvdstaden och tydligen får mörda och härja fritt.

Har jag missat något ? Får dom betalt av staten för att mörda eller är dom helt enkelt legender ?

Jag hoppas på nr2 och att jag får se en grym film om dessa shunos i framtiden.
Citera
2017-09-03, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norfinswe
Jag har nu följt denna tråden, den andra som är liknande och även "dödspatrullen" tråden.

Jag är 100% säker på att minst 100 stycken som läst den här tråden vet vem dessa grabbar är, Jag kan inte tro det är möjligt att folk är så rädda att dom inte ens anonymt outar namnen ?
Polisen vet vilka dem är, som det beskrivs i tråden så verkar dom inte var speciellt hemliga?

Hur är det möjligt att tre grabbar under 20år kan göra som dem vill i huvdstaden och tydligen får mörda och härja fritt.

Har jag missat något ? Får dom betalt av staten för att mörda eller är dom helt enkelt legender ?

Jag hoppas på nr2 och att jag får se en grym film om dessa shunos i framtiden.

Allt började med att dem sköt en kille i bromsten, dagen efter sköt man en till kille (DP vän), DP blev bannlysta från Rinkeby i 1.5 år ungefär, under tiden dem var borta gjorde dem massor med rån, och dem kavlade upp sig från några små pistolet till ak47:er, och dem som var kvar i Rinkeby levde livet som vanligt, när DP kom tillbaka till Rinkeby så hade dem tillräckligt med pengar o vapen för att starta krig, det som hände var att dem sköt 2 bröder i Rinkeby Myntacafe, o där startade deras rykten (DP). Därefter blev alla noijiga så att alla började samarbeta med dem, antingen dö lr samarbeta. Under tiden raderade dem många fiender, så nu ligger dem på +12 mord, minst 3 mordförsök, varför polisen inte gör något är en bra fråga, varför ingen vågar göra något, jo svaren är antingen du dör lr samarbetar.
Senast redigerad av Laaaavviiiiddaa 2017-09-03 kl. 15:40.
Citera
2017-09-03, 15:29
Medlem
KaoziTrosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Hämnden måste bli riktigt häftig. Det här kan bli riktigt spännande.

Håller med. Sebbe Strax får gärna också bli inblandad, såg att de gjort en låt ihop. Skulle betala för att se han bli nedpissad på film också.

Aldrig hört talas om denne Jaffar, men efter att ha skummat igenom några av hans låtar, så känns det bra. Han verkar ju tycka om att man ska bete sig som en en gangster, råna och sätta sig på folk, precis det han nu fick. Skulle inte gråta om detta eskalerade.

Popcornen är nu framme, hejja hejja!
Citera
2017-09-03, 15:34
Medlem
RutledgeWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Det är sant.
Hade de tryckt kuken i munnen på honom och kissat och han svalde samtidigt så hade han fått 10 miljoner visningar.

Det är så sjuk världen är idag.

Det ryktas att de gjorde det. De har den filmen som hållhake på Jaffarbyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in