• 1
  • 2
2006-01-10, 14:13
Medlem
Madchilds avatar
Varför i hela friden är 'mat&dryck' arkiverat..? Jag antar att det är ett misstag som tänker åtgärdas..(?)

Citera
2006-01-10, 14:16
Medlem
Ja vafan trodde det var nåt fel på mig, hur fan fick du för dig att leta där? Eller du kanske såg det där först och reflekterade...

Nå? Inte är det väl arkiverat för gott?
Citera
2006-01-10, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasklapp
hur fan fick du för dig att leta där?

Nu kan inte jag svara för honom, men jag tänkte kolla om det blivit fler posts efter min egen, hittade inte forumet, men jag kollade på mina senaste inlägg och fann det i arkivet.
Citera
2006-01-10, 14:30
Medlem
Hispers avatar
Kan det vara brist på moderatorer?
Citera
2006-01-10, 14:36
Bannlyst
Narkotikapolitik är också arkiverat. :thumbsdow
Citera
2006-01-10, 14:41
Medlem
Madchilds avatar
..Och där ploppade Reklam/Marknadsföring in också.. Håller hela FB på att nedmonteras..?
Citera
2006-01-10, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
..Och där ploppade Reklam/Marknadsföring in också.. Håller hela FB på att nedmonteras..?

Bara de onödiga eller mindre aktiva delforumen kanske? Släng ner loungen där så blir jag nöjd.
Citera
2006-01-10, 14:48
Bannlyst
Får hoppas att all den skiten som pågår är början på något nytt och bättre.

Spännande
Citera
2006-01-10, 14:52
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
Bara de onödiga eller mindre aktiva delforumen kanske? Släng ner loungen där så blir jag nöjd.

Det finns många delforum man kan ta bort för min del, men inte Mat&Dryck - ett för mig och andra(?) intressant och väl fungerande forum. Såå, kan man få nåt svar kanske..?
Citera
2006-01-10, 14:53
Medlem
Stopp o belägg. TIllbaka med "mat & dryck"!!!
Citera
2006-01-10, 14:58
Medlem
von Schmerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Det finns många delforum man kan ta bort för min del, men inte Mat&Dryck - ett för mig och andra(?) intressant och väl fungerande forum. Såå, kan man få nåt svar kanske..?

Det var Goddess_Purgatory som hade hand om maten, och hon verkar ha lagt ner som moderator. Samma gäller väl Reklam eftersom Siden-Carlsson också blivit vanlig medlem igen.
Citera
2006-01-10, 15:00
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
Det var Goddess_Purgatory som hade hand om maten, och hon verkar ha lagt ner som moderator. Samma gäller väl Reklam eftersom Siden-Carlsson också blivit vanlig medlem igen.
Edberg moddade väl också maten? Han är också vanlig medlem numer.
Vad är det som händer här egentligen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in