2017-08-30, 08:54
Medlem
Jag har betalat in närmare 45.000 kronor i förskott till företaget för deras tjänster, men jag har bara fått utförda tjänster för några hundralappar. Trots upprepade kontakt med företaget har jag inte fått någon bra förklaring varför, utan bara glidande undanflykter. Det har nu gått ett år sedan den första kontakten inleddes, men jag har varken sett till marknadsföringsåtgärder eller de pengar som jag har krävt tillbaka.
Det här företaget är "slipat" och vet precis hur de ska göra för att själva håva in pengar. Kan det beror på att de har haft dålig likviditet i företaget och fått ta nya lån enligt deras senaste årsredovisning? Ja, det tror jag.

Låt dig inte luras av detta företag med ett präktigt och snyggt yttre med handplockade medarbetare.
Betala framförallt INTE i förskott och låt dig inte luras av VD Samuel Sylvanders medarbetare som lovar guld och gröna skogar. Detta skrivs 2017-08-30. Jag kommer att meddela när jag får tillbaka mina pengar.
Senast redigerad av luradinpaskinnet 2017-08-30 kl. 09:35.
Citera
2017-08-30, 08:57
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luradinpaskinnet
Så länge detta inlägg finns inne, har jag inte fått tillbaka mina pengar.

Så länge du inte fått tillbaka dina pengar inom 60 minuter så kommer inlägget att finnas kvar för evigt, går inte att redigera eller radera efter det.

Lagt kort ligger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in