2017-08-29, 15:07
Medlem
Dashades avatar
Killen är rätt tänd på mig och jag på honom. Vårat sex är najs som efter ett tag brukar kännas ensidigt. Så jag ställde frågan vid ett tillfälle om det fanns något han gillade lite extra, vad som får honom kåt. Inget utav det jag hade väntat mig kom, som hos män kan vara lite tabu (finger i stjärten) utan bara att jag ska ta för mig mer. Är ingen död fisk. Drar gärna några dirty liners. Så ä4 det att agera porraktris med mig själv som är "ta för mig mer ". Fick inte då mycket hjälp därav frågeställningen här.

Hade en tanke om att komma över objuden och överraska med sex, men det skulle säkert uppfattas som icke genialt mest genant om han har annat besök..
Citera
2017-08-29, 15:09
Medlem
AX64s avatar
Han menar nog att du ska improvisera och leda honom dit du vill, och att han troligen är med på noterna vad det än blir av det (och annars lär säga till). Jag tror inte han menar att du ska agera porraktris.
Citera
2017-08-29, 15:15
Medlem
WidellSas avatar
Nä han vill nog att du kanske ska vara mer dominant. Att de inte är han som ska säga till när ni ska byta ställning etc. Du ska ta intiativ.
Känner igen detta. Känner samma sak i mitt förhållande. Oftast är det jag "mannen" som styr och ställer i sängkammaren men kan vara kul med omställning då och då.

Vet inte om de va svar på din fråga men kanske lite hjälp
Citera
2017-09-01, 21:11
Bannlyst
Precis som sägs här ovanför --^

Han vill att du ska ta en dominant roll.

Ta på dig några höga stövlar, schyssta trosor, spela lite översittare. Dra ner hans gylf, lyft ut hans hårda kuk, och sätt dig våldsamt över den.

Det är något sånt han vill ha. Att du ska ta för dig utav hans kuk för att du vill det.
Citera
2017-09-02, 09:15
Medlem
novolettes avatar
Eftersom du ändå törs prata med din kille, i och med att du ställde frågan.
Varför inte en följdfråga, om du inte förstod vad han menade?
T.ex. Hur menar du? eller, Kan du beskriva lite närmare?
Det vore det absolut enklaste.

Eller vill du alla ska sitta och gissa vad han menade?
Citera
2017-09-08, 22:59
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novolette
Eftersom du ändå törs prata med din kille, i och med att du ställde frågan.
Varför inte en följdfråga, om du inte förstod vad han menade?
T.ex. Hur menar du? eller, Kan du beskriva lite närmare?
Det vore det absolut enklaste.

Eller vill du alla ska sitta och gissa vad han menade?

Det vore kanske det enklaste, men det vore ganska värdelöst. Om jag vill att min tjej tar för sig mer så vill jag ju inte ge henne exakta instruktioner för hur det ska gå till. Då blir det ju inte hon tar för sig direkt, utan mer att det är jag som blir dominant med mins önskemål.
Citera
2017-09-15, 21:31
Medlem
FairyCutes avatar
Att ta för sig mer kan ibland också, förutom de svar du redan fått, innebära att man släpper lite på sina hämningar (talar generellt här). Att man vågar leva ut lite mer och inte är rädd för vad han ska tänka eller tycka. Att våga känna sig sexig och agera därefter, att våga utmana och leka lite med honom.
Citera
2017-10-15, 20:43
Medlem
helenduvals avatar
Det kan vara svårt för honom att beskriva i detalj vad han menar. Men det är ett rimligt antagande att han skulle uppskatta om du upplevdes lika framåt som honom, att du inte bara väntar på vad som ska hända. Jag hör att du inte är en död fisk.

Men det är en annan sak att ta för sig. Att ta för sig kan handla om att han kommer fram till sängkanten ståendes och att du går på knäna fram till honom, antingen på sängen eller på golvet. Att du ser lite kåt ut i blicken och att du knäpper upp hans byxor, att du slickar dina läppar och tittar in i hans ögon innan du tar honom i din mun. Att du masserar hans pung samtidigt, att du när han är styv, drar honom till sängen och där lägger dig ner i den position du vill och rör dig sensuellt och kanske stönar lite uppmuntrande.

Det kan lika gärna handla om att du avbryter en ställning som bakifrån/missionären, och säger att du vill rida honom. Tar hans hand och leder honom ned så att han ligger på rygg (du behöver inte knuffa honm, utan led honom lite sensuellt men ändå tydligt). Sedan sätter du dig gränsle över honom och rider utan att han behöver göra något. Om du är vänd mot honom, så kan du ta hans händer och sätta dem på dina bröst - så att du visar honom vad du gillar. Du kan även efter ett tag vända på dig, fortsätta rida, men bortvänd från honom, även här kan du luta dig bakåt och ta hans händer och sätta dem runt dina bröst eller på dina höfter.

Det här är några väldigt enkla knep som visar att du är en sexuell varelse som gillar att ni har sex. Dock så är du aldrig dominant i dessa gester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in